Gdzie mogę zgłosić przełożenie, demontaż lub ponowny montaż moich urządzeń?
Aby zgłosić usługę wypełnij formularz dostępny pod linkiem:
Formularz zgłoszenia przełożenia urządzenia
Podając wszystkie niezbędne dane przyspieszysz realizację usługi. Otrzymasz od nas mailowe potwierdzenie zlecenia usługi do Autoryzowanego Serwisu GBOX wraz z danymi kontaktowymi do osoby bezpośrednio odpowiedzialnej za wykonanie dla Ciebie usługi.
Jeżeli masz dodatkowe pytania skontaktuj się z nami telefonicznie mailowo lub poprzez czat.
Czy mogę sam przełożyć urządzenia?
Jeżeli chcesz sam przełożyć urządzenia skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta mailowo, telefonicznie lub poprzez czat.
- e-mail: bok@inelo.pl
- tel. 22 113 40 60
Zweryfikujemy czy w ramach swojej Umowy masz taką możliwość.
Pamiętaj, że samodzielny demontaż urządzeń może spowodować ich uszkodzenie i doprowadzić do utraty gwarancji. Aby uniknąć niepotrzebnych kosztów nie wykonuj takiej czynności przed konsultacją z nami.