1. Strona główna
  2. GBox
  3. Przełożenie / demontaż urządzeń – GBox / Assist

Przełożenie / demontaż urządzeń – GBox / Assist

Gdzie mogę zgłosić przełożenie, demontaż lub ponowny montaż moich urządzeń?

Aby zgłosić usługę wypełnij formularz dostępny pod linkiem:

Formularz zgłoszenia przełożenia urządzenia

Podając wszystkie niezbędne dane przyspieszysz realizację usługi. Otrzymasz od nas mailowe potwierdzenie zlecenia usługi do Autoryzowanego Serwisu GBOX wraz z danymi kontaktowymi do osoby bezpośrednio odpowiedzialnej za wykonanie dla Ciebie usługi.

Jeżeli masz dodatkowe pytania skontaktuj się z nami telefonicznie mailowo lub poprzez czat.


Czy mogę sam przełożyć urządzenia?

Jeżeli chcesz sam przełożyć urządzenia skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta mailowo, telefonicznie lub poprzez czat.

Zweryfikujemy czy w ramach swojej Umowy masz taką możliwość.

Pamiętaj, że  samodzielny demontaż urządzeń może spowodować ich uszkodzenie i doprowadzić do utraty gwarancji. Aby uniknąć niepotrzebnych kosztów nie wykonuj takiej czynności przed konsultacją z nami.

Ostatnia aktualizacja 1 lipca 2021

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt