W przypadku, gdy nawigacja w urządzeniu GBox Assist nie uruchamia się prawidłowo, należy wykonać następujące czynności:
- Wyciągnij kartę SD znajdująca się w odbudowie z prawej strony urządzenia;
- Zresetuj urządzenie za pomocą przycisku w tylnej części obudowy. Wciśnięty przycisk należy trzymać około 5 sekund;
- Po ponownym uruchomieniu urządzenia umieść ponownie kartę SD z mapą w urządzeniu;
- Urządzenie może się ponownie zresetować.
W przypadku gdy powyższe czynności nie rozwiążą problemu i masz nadal masz problem techniczny z urządzeniem skontaktuj się ze Wsparciem Technicznym GBox – dane kontaktowe znajdziesz w zakładce Kontakt.
W przypadku braku karty pamięci lub jej zgubienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu złożenia zamówienia i wydania duplikatu, dane kontaktowe:
- Biuro Obsługi Klienta
- e-mail: bok@inelo.pl
- tel. 22 113 40 60 lub poprzez Czat