1. Strona główna
  2. GBox
  3. GBox Assist
  4. Nawigacja w urządzeniu GBox Assist nie uruchamia się

Nawigacja w urządzeniu GBox Assist nie uruchamia się

GBox Assist

W przypadku, gdy nawigacja w urządzeniu GBox Assist nie uruchamia się prawidłowo, należy wykonać następujące czynności:

  • Wyciągnij kartę SD znajdująca się w odbudowie z prawej strony urządzenia;
  • Zresetuj urządzenie za pomocą przycisku w tylnej części obudowy. Wciśnięty przycisk należy trzymać około 5 sekund;
  • Po ponownym uruchomieniu urządzenia umieść ponownie kartę SD z mapą w urządzeniu;
  • Urządzenie może się ponownie zresetować.

Jeżeli po wykonaniu powyższych czynności nawigacja nie uruchamia się nadal, skontaktuj się ze Wsparciem Technicznym GBox – dane kontaktowe znajdziesz w zakładce Kontakt.

W przypadku braku karty pamięci lub jej zgubienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu złożenia zamówienia i wydania duplikatu, dane kontaktowe:

  • Biuro Obsługi Klienta
  • e-mail: bok@inelo.pl
  • tel. 22 113 40 60 lub poprzez Czat

 

Ostatnia aktualizacja 7 marca 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: