1. Strona główna
  2. GBox
  3. Przejście z systemu Webeye na GBox/ Eurowag

Przejście z systemu Webeye na GBox/ Eurowag

GBox INELO

Co zrobić w przypadku korzystania z funkcjonalności e-TOLL?

Jeżeli przechodzisz na system GBox:

  1. Twoje urządzenie zostanie zamontowane przez Autoryzowany Serwis GBox
  2. Zarejestruj swoje urządzenie na portalu e-TOLL
  3. Posługuj się ID biznesowym dostępnym w panelu GBox online – szczegółowe informacje dostępne w tutaj
  4. W razie dodatkowych pytań dotyczących urządzeń GBox skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta INELO telefonicznie bądź mailowo tel. 22 113 40 60, bok@inelo.pl, lub poprzez czat (prawy dolny róg)

Jeżeli przechodzisz na system EUROWAG:

  1. Twoje urządzenie zostanie zarejestrowane na portalu ETOLL przez Eurowag
  2. Po otrzymaniu urządzenia, niezwłocznie je uruchom i podłącz do zasilania, pozostawiając je w pojeździe
  3. Aktywacja usługi zostanie potwierdzona sygnałem dźwiękowym i informacją na ekranie urządzenia oraz w panelu klienta
  4. Nowa aktywacja dezaktywuje Twoje dotychczasowe rozwiązanie uruchomione na portalu e-TOLL (np. aplikacja e-Toll)
  5. W razie dodatkowych pytań dotyczących urządzeń EUROWAG skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta EUROWAG tel.  +48 222 230 200 mail: customercare-pl@eurowag.com
Ostatnia aktualizacja 7 maja 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: