1. Strona główna
  2. Urządzenia
  3. Zasady przesyłania urządzeń do naprawy

Zasady przesyłania urządzeń do naprawy

W przypadku przesłania urządzeń do naprawy taki jak:

  • TachoReader Combo / Combo Plus
  • TachoReader Basic
  • TachoReader
  • Skaner do urządzenia Assist
  • Czytnik kart przedsiębiorstwa Omnikey
  1. Zanim wyślesz urządzenie
    • Sprawdź w instrukcji ( instrukcje znajdziesz tutaj) czy problem możesz rozwiązać własnymi siłami – np. poprzez wymianę baterii
    • Zweryfikuj, czy Twoje urządzenie posiada najnowsze oprogramowanie układowe (tzw. firmware)
    • W razie wątpliwości skontaktuj się z Działem Serwisu pod adresem serwis@inelo.pl lub telefonicznie pod numerem 22 113 40 60.
    • Jeżeli w poprzednich krokach nie udało Ci się rozwiązać problemu, odpowiednio przygotuj urządzenie do wysyłki.
  2. Zasady przesyłania urządzeń do naprawy
    • Na naszej stronie zapoznaj się jak złożyć reklamacje/przesłać urządzenie do naprawy – informacje.
    • Przygotuj urządzenie wraz z kompletem akcesoriów (kable, elementy obudowy, itp) w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym.
    • Koniecznie dołącz poprawnie wypełniony Formularz zgłoszenia serwisowego  
    • W przypadku reklamacji gwarancyjnej konieczne będą także kopia dowodu zakupu i karta gwarancyjna.
    • Zapoznaj się z zasadami gwarancji Produktów INELO oraz zasadami świadczenia usług serwisowych
    • Przesyłkę nadaj z pomocą sprawdzonego przewoźnika. Rozważ ubezpieczenie przesyłki, jeżeli jej wartość jest znaczna.
  3. Adres wysyłki:

INELO Polska Sp. z o.o.
ul. Karpacka 24/U2b
43-300 Bielsko-Biała

Pytania prosimy kierować do:

Działu Serwisu Urządzeń INELO
tel. 660 401 525 lub 334965871 (wew:146);
email: urzadzenia@inelo.pl

Niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki poinformujemy Cię o kolejnych krokach postępowania.

Ostatnia aktualizacja 7 października 2022

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt