1. Strona główna
  2. GBox
  3. GBox Assist
  4. Współpraca GBox Assist z urządzeniami zewnętrznymi

Współpraca GBox Assist z urządzeniami zewnętrznymi

Czy mogę podłaczyć do Gox Assist własny skaner?

Komputer pokładowy GBox Assist jest przygotowany do współpracy wyłącznie z dedykowanymi skanerami mobilnymi sprzedawanymi przez firmę INELO.

Skanery te są rekomendowane, odpowiednio testowane i przygotowane do pracy tak by zapewnić najwyższą jakość oferowanych usług. Skanery innych firm nie będą współpracowały z GBox Assist.

Czy mogę podpinać pod porty USB w Assist dodatkowe urządzenia? Np. mysz, telefon

Nie jest rekomendowane podłączanie zewnętrznych urządzeń do dostępnych portów USB w urządzeniu GBox Assist.

Gniazda te są przygotowane wyłącznie do obsługi skanerów INELO lub odpowiednio przygotowanych pamięci typu pendrive np. w celu aktualizacji lub serwisu.

Czy można aplikację Assist zainstalować na telefonie lub tablecie?

Aplikacja GBox Assist jest dedykowana wyłącznie na specjalizowane urządzenie GBox Assist. Nie ma obecnie możliwości zainstalowania jej na własnym urządzeniu mobilnym typu smartfon lub tablet, ze względu na potrzebną łączność z interfejsem pojazdu oraz tachografu cyfrowego.

Ostatnia aktualizacja 22 lutego 2023

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt