![GBox INELO](https://faq.inelo.pl/wp-content/uploads/2022/10/GBox_RGB-1024x307.jpg)
Jeżeli stan usługi Tacho Zdalnie wyświetla się na kolor czerwony, kliknij w ikonę i sprawdź stan aplikacji.
![](https://faq.inelo.pl/wp-content/uploads/2024/06/tacho-zdalnie.jpg)
W przypadku pojawienia się komunikatu Brak połączenia wykonaj poniższe kroki.
![brak połączenia](https://faq.inelo.pl/wp-content/uploads/2024/06/brak-polaczenia.jpg)
Na pasku zadań w systemie znajdź ikonę Tacho Remote lub wyszukaj ją w menu START.
![tacho remote](https://faq.inelo.pl/wp-content/uploads/2024/06/tacho-remote.jpg)
Kliknij, aby uruchomić okno dodatkowe. Następnie wybierz ustawienia i sprawdź połączenie aplikacji.
![tacho remote zdarzenia](https://faq.inelo.pl/wp-content/uploads/2024/06/tacho-remote-zdarzenia.jpg)
W przypadku braku połączenia widoczna będzie w aplikacji informacja na szaro “Nieaktywna”, w takiej sytuacji wykonaj ponowne logowanie, klikając Zaloguj się przez GBOX Online.
![](https://faq.inelo.pl/wp-content/uploads/2024/06/zaloguj-sie-przez-Gbox-Online.jpg)
Otworzy się okno przeglądarki, kliknij “Otwórz odnośnik” Zatwierdzając uprawnienia do logowania,
a następnie w oknie aplikacji Tacho Remote kliknij „Zapisz”