1. Strona główna
  2. GBox
  3. Jak mogę włączyć usługę SENT – GEO?

Jak mogę włączyć usługę SENT – GEO?

Aby włączyć usługę SENT-GEO skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta mailowo lub telefonicznie podając numer ID urządzenia, na którym chcesz włączyć usługę

Zweryfikujemy podane urządzenie i poinformujemy Cię zwrotnie o realizacji zgłoszenia.

Po aktywacji usługi SENT-GEO w systemie GBox otrzymasz od nas mailowo potwierdzenie włączenia usługi w której znajdziesz instrukcję użytkownika, numer usługi ZSL oraz hasło startowe konieczne do rejestracji swoich urządzeń na platformie PUESC.

Usługa SENT-GEO nie jest dostępna dla Umów GBox APD oraz GBox Basic.

Pamiętaj, że na stronie www.puesc.gov.pl możesz pobrać darmową Aplikację kierowcy SENT-GEO monitorującą przewóz towarów wrażliwych.

Ostatnia aktualizacja 3 listopada 2020

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt