1. Strona główna
  2. GBox
  3. Jak włączyć usługę SENT GEO?

Jak włączyć usługę SENT GEO?

sent

Aby włączyć usługę SENT GEO 3.0, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta mailowo lub telefonicznie:

  • tel. 22 113 40 60

Podaj numer ID urządzenia, na którym chcesz włączyć usługę. Zweryfikujemy podane urządzenie i poinformujemy Cię o realizacji zgłoszenia.

Po aktywacji usługi SENT GEO w systemie GBox, otrzymasz od nas mailowo potwierdzenie włączenia usługi, w którym znajdziesz:

  • instrukcję użytkownika;
  • ID biznesowe niezbędne do rejestracji przewozu SENT (dostępne będzie w Panelu GBox Online w zakładce “Dane”).

Pamiętaj, że na stronie https://etoll.gov.pl/ możesz pobrać darmową aplikację e-TOLL PL, monitorującą przewóz towarów wrażliwych.

Ostatnia aktualizacja 8 lutego 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: