1. Strona główna
  2. GBox
  3. Jak mogę włączyć usługę SENT GEO?

Jak mogę włączyć usługę SENT GEO?

sent

Aby włączyć usługę SENT GEO 3.0 skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, mailowo lub telefonicznie:

  • tel. 22 113 40 60;

podając numer ID urządzenia, na którym chcesz włączyć usługę.

Zweryfikujemy podane urządzenie i poinformujemy Cię zwrotnie o realizacji zgłoszenia.

Po aktywacji usługi SENT GEO w systemie GBox, otrzymasz od nas mailowo potwierdzenie włączenia usługi, w którym znajdziesz:

  • instrukcję użytkownika;
  • ID biznesowe niezbędne do rejestracji przewozu SENT (dostępne będzie w Panelu GBox Online w zakładce “Dane”).

Usługa SENT GEO nie jest dostępna dla Umów GBox APD oraz GBox Basic.

Pamiętaj, że na stronie https://etoll.gov.pl/ możesz pobrać darmową aplikację e-TOLL PL, monitorującą przewóz towarów wrażliwych.

Ostatnia aktualizacja 19 grudnia 2022

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt