1. Strona główna
  2. Urządzenia
  3. Problem z odczytem karty kierowców przez TachoReader Combo (TRC)

Problem z odczytem karty kierowców przez TachoReader Combo (TRC)

W przypadku problemów z odczytaniem danych z karty kierowcy należy:

  • Wymienić baterie/akumulatorki lub podłączyć urządzenie do tachografu lub komputera.
  • Należy zweryfikować czy karta poprawnie jest włożona. Jeśli odczytywana  karta  jest  innego  typu  niż  karta kierowcy należy odłożyć ją i włożyć prawidłową. Następnie ponowić odczyt karty kierowcy.
  • Nie wyciągać karty kierowcy dopóki urządzenie nie zakończy pobierania danych. Powtórzyć odczyt karty kierowcy.
  • Wykonać format i aktualizację oprogramowania na urządzeniu (szczegółowa instrukcja aktualizacji dostępna pod adresem: Instrukcja aktualizacji TRC)

W przypadku gdy powyższe czynności nie rozwiążą problemu prosimy o kontakt – dane kontaktowe dostępne w zakładce kontakt.

Przypominamy, że szczegółowa instrukcja obsługi TachoReader Combo jest dostępna: tutaj

Ostatnia aktualizacja 21 lipca 2022

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt