W przypadku problemów z odczytaniem danych z karty kierowcy:
- Wymień komplet baterii lub podłącz urządzenie do tachografu lub komputera.
- Zweryfikuj, czy karta poprawnie jest włożona. Jeśli odczytywana karta jest innego typu niż karta kierowcy, wyjmij ją i włóż prawidłową. Następnie ponów odczyt karty kierowcy.
- Nie wyciągaj karty kierowcy dopóki urządzenie nie zakończy pobierania danych. Powtórz odczyt karty kierowcy.
- Wykonaj aktualizację oprogramowania na urządzeniu (szczegółowa instrukcja aktualizacji dostępna jest tutaj).
- Upewnij się że chip karty kierowcy jest czysty.
- Upewnij się, że złącze karty nie ma zabrudzeń. Szczelinę na kartę możesz przedmuchać sprężonym powietrzem .
- Sprawdź i ewentualnie zwolnij miejsce na karcie pamięci urządzenia poprzez przeniesienie wcześniejszych odczytów na inny nośnik (np. dysk komputera). Następnie powtórz odczyt.
W przypadku gdy powyższe czynności nie rozwiążą problemu prosimy o kontakt – dane kontaktowe znajdziesz w zakładce kontakt.
Szczegółowa instrukcja obsługi TachoReader Combo jest dostępna tutaj.