1. Strona główna
  2. Urządzenia
  3. Problem z odczytem karty kierowców przez TachoReader Combo (TRC)

Problem z odczytem karty kierowców przez TachoReader Combo (TRC)

W przypadku problemów z odczytaniem danych z karty kierowcy:

  • Wymień baterie/akumulatorki lub podłącz urządzenie do tachografu lub komputera;
  • Zweryfikuj, czy karta poprawnie jest włożona. Jeśli odczytywana karta jest  innego typu niż karta kierowcy, wyjmij ją i włóż prawidłową. Następnie ponów odczyt karty kierowcy;
  • Nie wyciągaj karty kierowcy dopóki urządzenie nie zakończy pobierania danych. Powtórz odczyt karty kierowcy;
  • Wykonaj format i aktualizację oprogramowania na urządzeniu (szczegółowa instrukcja aktualizacji dostępna jest tutaj).

W przypadku gdy powyższe czynności nie rozwiążą problemu prosimy o kontakt – dane kontaktowe znajdziesz w zakładce kontakt.

Szczegółowa instrukcja obsługi TachoReader Combo jest dostępna tutaj.

Ostatnia aktualizacja 1 grudnia 2022

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt