W przypadku problemów z odczytaniem danych z karty kierowcy:
- Zweryfikuj, czy karta kierowcy jest poprawnie zalogowana w tachografie i następnie powtórz odczyt.
- Zweryfikuj, czy karta przedsiębiorstwa jest aktualna oraz poprawnie zalogowana w tachografie i następnie powtórz odczyt.
- Sprawdź i ewentualnie zwolnij miejsce na karcie pamięci urządzenia poprzez przeniesienie wcześniejszych odczytów na inny nośnik (np. dysk komputera). Następnie powtórz odczyt.
- Podłącz TachoReader Basic do komputera i sprawdź, czy jest zaznaczona opcja odczytu karty kierowcy.
- Sprawdź, czy wersja oprogramowania jest aktualna. Instrukcja aktualizacji znajduje się tutaj.
W przypadku gdy powyższe czynności nie rozwiążą problemu prosimy o kontakt – dane kontaktowe znajdziesz w zakładce kontakt.
Szczegółowa instrukcja obsługi TachoReader Basic jest dostępna tutaj.