1. Strona główna
  2. Urządzenia
  3. Problem z odczytem karty kierowców przez TachoReader Basic (TRB)

Problem z odczytem karty kierowców przez TachoReader Basic (TRB)

W przypadku problemów z odczytaniem danych z karty kierowcy:

  • Zweryfikuj, czy karta kierowcy jest poprawnie zalogowana w tachografie i następnie powtórz odczyt.
  • Zweryfikuj, czy karta przedsiębiorstwa jest aktualna oraz poprawnie zalogowana w tachografie i następnie powtórz odczyt.
  • Sprawdź i ewentualnie zwolnij miejsce na karcie pamięci urządzenia poprzez przeniesienie wcześniejszych odczytów na inny nośnik (np. dysk komputera). Następnie powtórz odczyt.
  • Podłącz TachoReader Basic do komputera i sprawdź, czy jest zaznaczona opcja odczytu karty kierowcy.
  • Sprawdź, czy wersja oprogramowania jest aktualna. Instrukcja aktualizacji znajduje się tutaj.

W przypadku gdy powyższe czynności nie rozwiążą problemu prosimy o kontakt – dane kontaktowe znajdziesz w zakładce kontakt.

Szczegółowa instrukcja obsługi  TachoReader Basic jest dostępna tutaj.

Ostatnia aktualizacja 23 lutego 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: