1. Strona główna
  2. Urządzenia
  3. Problem z odczytem karty kierowców przez TachoReader Basic (TRB)

Problem z odczytem karty kierowców przez TachoReader Basic (TRB)

W przypadku problemów z odczytaniem danych z karty kierowcy:

  • Zweryfikuj, czy karta kierowcy jest poprawnie zalogowana w tachografie i następnie powtórz odczyt;
  • Zweryfikuj, czy karta przedsiębiorstwa jest poprawnie zalogowana w tachografie i następnie powtórz odczyt;
  • Sprawdź i ewentualnie zwolnij miejsce na karcie pamięci urządzenia poprzez przeniesienie wcześniejszych odczytów na inny nośnik (np. dysk komputera). Następnie powtórz odczyt;
  • Podłącz TachoReader Basic do komputera i przywróć ustawienia domyślne w oknie konfiguracji urządzenia.

W przypadku gdy powyższe czynności nie rozwiążą problemu prosimy o kontakt – dane kontaktowe znajdziesz w zakładce kontakt.

Szczegółowa instrukcja obsługi  TachoReader Basic jest dostępna tutaj.

Ostatnia aktualizacja 1 grudnia 2022

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt