W przypadku problemów z odczytaniem danych z tachografu:
- Sprawdź, czy kluczyk w stacyjce przekręcony jest do położenia nr II (zapłon) – do zapalenia się kontrolek na desce rozdzielczej (włączenie tachografu);
- Zweryfikuj, czy karta przedsiębiorstwa jest włożona i poprawnie zalogowana w tachografie;
- Sprawdź poprawność połączenia urządzenia z tachografem za pomocą kabla Tacho-USB;
- Sprawdź i ewentualnie zwolnij miejsce na karcie pamięci microSD urządzenia poprzez przeniesienie wcześniejszych odczytów na inny nośnik (np. dysk komputera);
- Sprawdź/wymień baterie w urządzeniu – “paluszki” AA 1.5V 2szt. (ma to szczególne znaczenie przy nowych tachografach);
- Nie wyciągaj karty przedsiębiorstwa dopóki urządzenie nie zakończy pobierania danych;
- Wykonaj format i aktualizację oprogramowania na urządzeniu (szczegółowa instrukcja aktualizacji dostępna jest tutaj).
W przypadku gdy powyższe czynności nie rozwiążą problemu prosimy o kontakt – dane kontaktowe znajdziesz w zakładce kontakt.
Szczegółowa instrukcja obsługi TachoReader Combo dostępna tutaj.