1. Strona główna
  2. Urządzenia
  3. Problem z odczytem danych z tachografu przez TachoReader Combo (TRC)

Problem z odczytem danych z tachografu przez TachoReader Combo (TRC)

W przypadku problemów z odczytaniem danych z tachografu należy:

  • Sprawdzić czy kluczyk w stacyjce przekręcony jest do położenia nr II (zapłon)  –  do  zapalenia  się  kontrolek na desce rozdzielczej (włączenie tachografu).
  • Zweryfikować czy karta przedsiębiorstwa jest włożona i poprawnie zalogowana w tachografie.
  • Sprawdzić poprawność połączenia urządzenia z tachografem za pomocą kabla Tacho-USB.
  • Sprawdzić i ewentualnie zwolnić miejsce na karcie pamięci microSD urządzenia poprzez przeniesienie wcześniejszych odczytów na inny nośnik (np. dysk komputera).
  • Sprawdzić/wymienić baterie w urządzeniu – “paluszki” AA 1.5V 2szt. (ma to szczególne znaczenie przy nowych tachografach)
  • Nie wyciągać karty przedsiębiorstwa dopóki urządzenie nie zakończy pobierania danych.
  • Wykonać format i aktualizację oprogramowania na urządzeniu (szczegółowa instrukcja aktualizacji dostępna pod adresem: Instrukcja aktualizacji TRC)

W przypadku gdy powyższe czynności nie rozwiążą problemu prosimy o kontakt – dane kontaktowe dostępne w zakładce kontakt.

Przypominamy, że szczegółowa instrukcja obsługi TachoReader Combo dostępna: tutaj

Ostatnia aktualizacja 21 lipca 2022

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt