1. Strona główna
  2. Urządzenia
  3. Problem z odczytem danych z tachografu przez TachoReader Combo (TRC)

Problem z odczytem danych z tachografu przez TachoReader Combo (TRC)

W przypadku problemów z odczytaniem danych z tachografu:

  • Sprawdź, czy kluczyk w stacyjce przekręcony jest do położenia nr II (zapłon)  –  do  zapalenia  się  kontrolek na desce rozdzielczej (włączenie tachografu);
  • Zweryfikuj, czy karta przedsiębiorstwa jest włożona i poprawnie zalogowana w tachografie;
  • Sprawdź poprawność połączenia urządzenia z tachografem za pomocą kabla Tacho-USB;
  • Sprawdź i ewentualnie zwolnij miejsce na karcie pamięci microSD urządzenia poprzez przeniesienie wcześniejszych odczytów na inny nośnik (np. dysk komputera);
  • Sprawdź/wymień baterie w urządzeniu – “paluszki” AA 1.5V 2szt. (ma to szczególne znaczenie przy nowych tachografach);
  • Nie wyciągaj karty przedsiębiorstwa dopóki urządzenie nie zakończy pobierania danych;
  • Wykonaj format i aktualizację oprogramowania na urządzeniu (szczegółowa instrukcja aktualizacji dostępna jest tutaj).

W przypadku gdy powyższe czynności nie rozwiążą problemu prosimy o kontakt – dane kontaktowe znajdziesz w zakładce kontakt.

Szczegółowa instrukcja obsługi TachoReader Combo dostępna tutaj.

Ostatnia aktualizacja 1 grudnia 2022

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt