1. Strona główna
  2. Urządzenia
  3. Problem z odczytem karty kierowców przez TachoReader Combo (TRC)

Problem z odczytem karty kierowców przez TachoReader Combo (TRC)

W przypadku problemów z odczytaniem danych z karty kierowcy:

  • Wymień komplet baterii lub podłącz urządzenie do tachografu lub komputera.
  • Zweryfikuj, czy karta poprawnie jest włożona. Jeśli odczytywana karta jest  innego typu niż karta kierowcy, wyjmij ją i włóż prawidłową. Następnie ponów odczyt karty kierowcy.
  • Nie wyciągaj karty kierowcy dopóki urządzenie nie zakończy pobierania danych. Powtórz odczyt karty kierowcy.
  • Wykonaj aktualizację oprogramowania na urządzeniu (szczegółowa instrukcja aktualizacji dostępna jest tutaj).
  • Upewnij się że chip karty kierowcy jest czysty.
  • Upewnij się, że złącze karty nie ma zabrudzeń. Szczelinę na kartę możesz przedmuchać sprężonym powietrzem .
  • Sprawdź i ewentualnie zwolnij miejsce na karcie pamięci urządzenia poprzez przeniesienie wcześniejszych odczytów na inny nośnik (np. dysk komputera). Następnie powtórz odczyt.

W przypadku gdy powyższe czynności nie rozwiążą problemu prosimy o kontakt – dane kontaktowe znajdziesz w zakładce kontakt.

Szczegółowa instrukcja obsługi TachoReader Combo jest dostępna tutaj.

Ostatnia aktualizacja 26 lutego 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: