1. Strona główna
  2. Urządzenia
  3. Problem z odczytem karty kierowców przez TachoReader Combo (TRC)

Problem z odczytem karty kierowców przez TachoReader Combo (TRC)

W przypadku problemów z odczytaniem danych z karty kierowcy:

  • Wymień komplet baterii lub podłącz urządzenie do tachografu lub komputera.
  • Zweryfikuj, czy karta poprawnie jest włożona. Jeśli odczytywana karta jest  innego typu niż karta kierowcy, wyjmij ją i włóż prawidłową. Następnie ponów odczyt karty kierowcy.
  • Nie wyciągaj karty kierowcy dopóki urządzenie nie zakończy pobierania danych. Powtórz odczyt karty kierowcy.
  • Wykonaj aktualizację oprogramowania na urządzeniu (szczegółowa instrukcja aktualizacji dostępna jest tutaj).
  • Upewnij się że chip karty kierowcy jest czysty.
  • Upewnij się, że złącze karty nie ma zabrudzeń. Szczelinę na kartę możesz przedmuchać sprężonym powietrzem .
  • Sprawdź i ewentualnie zwolnij miejsce na karcie pamięci urządzenia poprzez przeniesienie wcześniejszych odczytów na inny nośnik (np. dysk komputera). Następnie powtórz odczyt.

W przypadku gdy powyższe czynności nie rozwiążą problemu zalecamy przesłanie plików log (lokalizacja Ten komputer >> PNSTACHO >> LOG o bezpośrednio do Serwisu Elektroniki na urzadzenia@inelo.pl lub odesłanie urządzenia na Serwis elektroniki. Formularz zgłoszenia serwisowego znajduje się pod linkiem https://inelo.pl/strefa-klienta-4trans/#service-tab-0-3-tab

Szczegółowa instrukcja obsługi TachoReader Combo jest dostępna tutaj.

Ostatnia aktualizacja 7 października 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: