Zgubiłem klucz licencyjny, co teraz?
Klucz licencyjny jest niezbędny do działania programu 4 Trans i jest integralną częścią licencji. Jego utrata jest jednoznaczna z utratą licencji i brakiem możliwości korzystania z oprogramowania, nie ma możliwości wydania duplikatu klucza.
Jeżeli zgubiłeś klucz i nadal chcesz korzystać z oprogramowania jedynym rozwiązaniem jest zakup nowej licencji. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta mailowo, telefonicznie lub poprzez czat przedstawimy Ci warunki zakupu nowej licencji.
Biuro Obsługi Klienta
- tel. 22 113 40 60
- mail: bok@inelo.pl
Mój klucz licencyjny jest zniszczony/zepsuty, co teraz?
Jeżeli twój klucz nie działa prawidłowo, jest zepsuty skontaktuj się z Działem Serwisu SOFT. Zweryfikujemy czy jest możliwość zdalnej naprawy klucza.
- tel. 22 113 40 60
- mail: serwis@inelo.pl
Jeżeli zostaniesz poproszony o przesłanie klucza licencyjnego do naprawy, zrób to zgodnie z instrukcją:
zasady przesyłania urządzeń do naprawy znajdziesz tutaj: LINK https://faq.inelo.pl/knowledge-base/zasady-przesylania-urzadzen-do-naprawy/
Każdy zniszczony klucz możemy wymienić na nowy, warunkiem wymiany klucza jest:
- posiadanie aktualnego programu 4Trans
- zwrot zniszczonego klucza do INELO
W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta mailowo, telefonicznie lub poprzez czat
przedstawimy Ci warunki cenowe wymiany klucza. Po Twojej akceptacji nowy klucz wyślemy do Ciebie kurierem.
Do naprawy klucz odeślij na poniższy adres:
INELO Polska Sp. z o.o.
ul. Karpacka 24/U2b
43-300 Bielsko-Biała
Pytania prosimy kierować do Działu Serwisu Urządzeń INELO
tel. 33 496 58 71 (wew:146);
email: urzadzenia@inelo.pl