W przypadku przesłania urządzeń do naprawy taki jak:
- TachoReader Combo / Combo Plus
- TachoReader Basic
- Tacho BLU II
- Kabel Tacho-USB
- Skaner do urządzenia Assist
- Czytnik kart przedsiębiorstwa Omnikey
- Zanim wyślesz urządzenie
- Sprawdź w instrukcji (instrukcje znajdziesz tutaj) czy problem możesz rozwiązać własnymi siłami – np. poprzez wymianę baterii;
- Zweryfikuj, czy Twoje urządzenie posiada najnowsze oprogramowanie układowe (tzw. firmware);
- Nie kasuj zawartości katalogu LOG;
- W razie wątpliwości skontaktuj się z Działem Serwisu pod adresem serwis@inelo.pl lub telefonicznie pod numerem 22 113 40 60;
- Jeżeli w poprzednich krokach nie udało Ci się rozwiązać problemu, odpowiednio przygotuj urządzenie do wysyłki.
- Zasady przesyłania urządzeń do naprawy (Dział Serwisu Elektroniki)
- Sprawdź na naszej stronie, jak złożyć reklamację/przesłać urządzenie do naprawy – informacje.
- Przygotuj urządzenie wraz z kompletem akcesoriów (kable, elementy obudowy, itp) w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym.
- Wypełnij Formularz zgłoszenia serwisowego urządzenia.
- W przypadku reklamacji skanera do urządzenia Assist formularz dostępny tutaj: Formularz zgłoszenia serwisowego – skaner.
- W przypadku reklamacji gwarancyjnej konieczne będą także kopia dowodu zakupu i karta gwarancyjna.
- Zapoznaj się z zasadami gwarancji Produktów Inelo oraz zasadami świadczenia usług serwisowych.
- Przesyłkę nadaj z pomocą sprawdzonego przewoźnika. Rozważ ubezpieczenie przesyłki, jeżeli jej wartość jest znaczna.
- Adres do wysyłki:
INELO Polska Sp. z o.o.
ul. Karpacka 24/U2b
43-300 Bielsko-Biała
Pytania prosimy kierować do:
Działu Serwisu Elektroniki
tel. 33 496 58 71 (wew:146);
email: urzadzenia@inelo.pl
Niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki poinformujemy Cię o kolejnych krokach postępowania.