1. Strona główna
  2. Urządzenia
  3. Zasady przesyłania urządzeń do naprawy

Zasady przesyłania urządzeń do naprawy

W przypadku przesłania urządzeń do naprawy taki jak:

  • TachoReader Combo / Combo Plus
  • TachoReader Basic
  • Tacho BLU II
  • Kabel Tacho-USB
  • Skaner do urządzenia Assist
  • Czytnik kart przedsiębiorstwa Omnikey
  1. Zanim wyślesz urządzenie

    • Sprawdź w instrukcji (instrukcje znajdziesz tutaj) czy problem możesz rozwiązać własnymi siłami – np. poprzez wymianę baterii;
    • Zweryfikuj, czy Twoje urządzenie posiada najnowsze oprogramowanie układowe (tzw. firmware);
    • Nie kasuj zawartości katalogu LOG;
    • W razie wątpliwości skontaktuj się z Działem Serwisu pod adresem serwis@inelo.pl lub telefonicznie pod numerem 22 113 40 60;
    • Jeżeli w poprzednich krokach nie udało Ci się rozwiązać problemu, odpowiednio przygotuj urządzenie do wysyłki.
  2. Zasady przesyłania urządzeń do naprawy (Dział Serwisu Elektroniki)

    • W przypadku reklamacji gwarancyjnej konieczne będą także kopia dowodu zakupu i karta gwarancyjna.
    • Zapoznaj się z zasadami gwarancji Produktów Inelo oraz zasadami świadczenia usług serwisowych.
    • Przesyłkę nadaj z pomocą sprawdzonego przewoźnika. Rozważ ubezpieczenie przesyłki, jeżeli jej wartość jest znaczna.
  1. Adres do wysyłki:

INELO Polska Sp. z o.o.
ul. Karpacka 24/U2b
43-300 Bielsko-Biała

Pytania prosimy kierować do:

Działu Serwisu Elektroniki
tel. 33 496 58 71 (wew:146);
email: urzadzenia@inelo.pl

Niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki poinformujemy Cię o kolejnych krokach postępowania.

Ostatnia aktualizacja 17 grudnia 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: