Dlaczego trzeba logować się kartą kierowcy w GBox Assist?
Historia czynności zapisywana jest wyłącznie na karcie kierowcy i to właśnie na jej podstawie można dokonać analizy.
Podczas logowania kartą kierowcy wykonywany jest jej odczyt na potrzeby pełnej analizy czas pracy. Jest to bardzo ważne w przypadku, gdy kierowca poruszał się wcześniej innym pojazdem.
Kierowca nie może się zalogować do urządzenia GBox Assist - co zrobić?
Najczęstszym problemem podczas logowania kartą jest fakt, iż spedytor nie dodał i nie wysłał z Panelu GBox Online danych do logowania do urządzenia GBox Assist.
Aby dodać kierowcę i wysłać jego dane do urządzenia, spedytor musi zalogować się do Panelu GBox Online, przejść do zakładki:
- Ustawienia >> Kierowcy,
- dodać kierowcę;
- wybrać na górze strony przycisk [Wyślij kierowców do GBox Assist];
- następnie zaznaczyć wybranego kierowcę/ów i drugim przyciskiem obok wysłać do wybranych pojazdów.
Dopiero wówczas można będzie logować się kartą kierowcy.
Alternatywnie kierowca może zalogować się loginem/PINem, który nadaje się automatycznie podczas dodawania w systemie kierowcy.
Sposób ten jest jednak przeznaczony prawie wyłącznie dla kierowców, którzy nie posiadają karty kierowcy, np. busy, pojazdy osobowe lub w sytuacjach, gdy logowanie kartą się nie udaje np. uszkodzenie czytnika kart.