1. Strona główna
  2. GBox
  3. GBox Assist
  4. GBox Assist 3.0 – Czy można wysłać ponownie zlecenie zakończone?

GBox Assist 3.0 – Czy można wysłać ponownie zlecenie zakończone?

Nie. Nie można wysłać do kierowcy ponownie zlecenia, które zostało w urządzeniu GBox Assist oznaczone przez niego jako zakończone.

Status zlecenia “zakończone” oznacza, iż kierowca w urządzeniu GBox Assist zakończył realizację tego zlecenia. 

W tej sytuacji utwórz:

  • w Panelu GBox Online;
  • lub w innym systemie TMS zintegrowanym z GBox

nowe zlecenie i wyślij je do kierowcy. 

Ostatnia aktualizacja 13 grudnia 2022

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: