1. Strona główna
  2. GBox
  3. GBox Assist
  4. GBox Assist 3.0 – Czy można wysłać ponownie zlecenie zakończone?

GBox Assist 3.0 – Czy można wysłać ponownie zlecenie zakończone?

Nie. Nie można wysłać do kierowcy ponownie zlecenia, które zostało w urządzeniu GBox Assist oznaczone przez niego jako zakończone.

Status zlecenia “zakończone” oznacza, iż kierowca w urządzeniu GBox Assist zakończył realizację tego zlecenia. 

W tej sytuacji utwórz:

  • w Panelu GBox Online;
  • lub w innym systemie TMS zintegrowanym z GBox

nowe zlecenie i wyślij je do kierowcy. 

Ostatnia aktualizacja 13 grudnia 2022

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt