1. Strona główna
  2. GBox
  3. GBox Assist
  4. Czy istnieje personalizacja zapytań / statusów dla kierowców w urządzeniu GBox Assist?

Czy istnieje personalizacja zapytań / statusów dla kierowców w urządzeniu GBox Assist?

GBox Assist umożliwia wdrożenia indywidualnych zapytań statusów

W ramach wdrożenia systemu GBOX Assist istnieje możliwość skonfigurowania indywidualnych pytań do kierowcy powiązanych z konkretnymi czynnościami np. załadunku/rozładunku/podjęcia pojazdu/wylogowania itp.

Tym samym istnieje możliwość umieszczenia dodatkowych pytań jak wskazane w pytaniu, które kierowca będzie mógł dowolnie wypełnić, a ich wynik będzie możliwy do zaraportowania w panelu GBOX Online lub oprogramowaniu klasy TMS.

Przykłady pytań:

W jaki sposób można zmienić lub dodać pytania do statusów, na które może odpowiedzieć kierowca w GBox Assist?

Aby dodać lub zmodyfikować pytania i ścieżki odpowiedzi należy skontaktować się z wdrożeniowcem GBox, który przeprowadzał pierwszą konfigurację statusów, Alternatywnie można skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta INELO

  • tel. 22 113 40 60
  • e-mail: bok@inelo.pl
  • lub poprzez wbudowany LiveChat
Ostatnia aktualizacja 22 lutego 2023

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: