1. Strona główna
  2. GBox
  3. GBox Assist
  4. Czy istnieje personalizacja zapytań / statusów dla kierowców w urządzeniu GBox Assist?

Czy istnieje personalizacja zapytań / statusów dla kierowców w urządzeniu GBox Assist?

GBox Assist umożliwia wdrożenia indywidualnych zapytań statusów

W ramach wdrożenia systemu GBOX Assist istnieje możliwość skonfigurowania indywidualnych pytań do kierowcy powiązanych z konkretnymi czynnościami np. załadunku/rozładunku/podjęcia pojazdu/wylogowania itp.

Tym samym istnieje możliwość umieszczenia dodatkowych pytań jak wskazane w pytaniu, które kierowca będzie mógł dowolnie wypełnić, a ich wynik będzie możliwy do zaraportowania w panelu GBOX Online lub oprogramowaniu klasy TMS.

Przykłady pytań:

W jaki sposób można zmienić lub dodać pytania do statusów, na które może odpowiedzieć kierowca w GBox Assist?

Aby dodać lub zmodyfikować pytania i ścieżki odpowiedzi należy skontaktować się z wdrożeniowcem GBox, który przeprowadzał pierwszą konfigurację statusów, Alternatywnie można skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta INELO

  • tel. 22 113 40 60
  • e-mail: bok@inelo.pl
  • lub poprzez wbudowany LiveChat
Ostatnia aktualizacja 22 lutego 2023

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt