W przypadku problemów z odczytaniem danych z tachografu:
- Sprawdź czy kluczyk w stacyjce przekręcony jest do położenia nr II (zapłon) – do zapalenia się kontrolek na desce rozdzielczej (włączenie tachografu).
- Sprawdź poprawność podpięcia urządzenia do tachografu.
- Zweryfikuj, czy karta przedsiębiorstwa jest aktualna, włożona i poprawnie zalogowana w tachografie
- Sprawdź i ewentualnie zwolnij miejsce na karcie pamięci urządzenia poprzez przeniesienie wcześniejszych odczytów na inny nośnik (np. dysk komputera). Następnie powtórz odczyt.
- Podłącz TachoReader Basic do komputera i przywróć ustawienia domyślne w oknie konfiguracji urządzenia.
- Sprawdź, czy jest aktualna wersja oprogramowania. Instrukcja aktualizacji znajduje się tutaj.
W przypadku gdy powyższe czynności nie rozwiążą problemu zalecamy przesłanie plików log (lokalizacja Ten komputer >> PNSTACHO >> LOG o bezpośrednio do Serwisu Elektroniki na urzadzenia@inelo.pl lub odesłanie urządzenia na Serwis elektroniki. Formularz zgłoszenia serwisowego znajduje się pod linkiem https://inelo.pl/strefa-klienta-4trans/#service-tab-0-3-tab
Szczegółowa instrukcja obsługi TachoReader Basic jest dostępna tutaj.