1. Strona główna
  2. Urządzenia
  3. Nie znaleziono klucza licencyjnego / Klucz nie działa poprawnie lub nie został podłączony

Nie znaleziono klucza licencyjnego / Klucz nie działa poprawnie lub nie został podłączony

W przypadku wystąpienia takiego komunikatu należy zweryfikować:

1. Czy klucz licencyjny jest wpięty do portu USB na którym uruchamiamy program (klucz lokalny).

lub w dowolnym komputerze połączonym sieciowo z komputerem, na którym uruchamiany jest program (w przypadku klucza sieciowego)?

2. Jeśli klucz jest wpięty do portu USB sprawdź czy jest poprawnie zainstalowany (patrz: Instalacja sterowników HASP oraz Sentinel dla klucza NET)?

3. Czy są prawidłowo ustawione opcje klucza w oknie logowania
(patrz:
Ustawienia opcji klucza sieciowego)?

4. Czy jest udostępniona komunikacja klucza i programu HASP Manager z komputerem, na którym uruchamiany jest program– port 475 UDP.

Ostatnia aktualizacja 17 maja 2021

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: