FAQ
  • Start
  • Grupa Inelo
  • System GBox
  • Materiały pomocnicze
  • Kontakt
  1. Strona główna
  2. TASP
Searching...
  • Nie znaleziono klucza licencyjnego / Klucz nie działa poprawnie lub nie został podłączony

    W celu weryfikacji pojawiającego komunikatu należy zweryfikować następujące kroki...
  • Aktualizacja klucza licencyjnego (TASP/HASP)

    W celu zaktualizowaniu programu należy postępować zgodnie z instrukcją:

Popularne artykuły

  • Co zrobić w przypadku awarii urządzenia GBox ZSL lub GBox OBU+?
  • Czym jest urządzenie GBox OBU+ i jak je zamontować?
  • Czym jest e-TOLL?
  • Instalacja sterowników HASP oraz Sentinel dla klucza NET
  • Jak korzystać z aplikacji e-TOLL PL?

Popular Articles

  • Co zrobić w przypadku awarii urządzenia GBox ZSL lub GBox OBU+?
  • Czym jest urządzenie GBox OBU+ i jak je zamontować?
  • Czym jest e-TOLL?
  • Instalacja sterowników HASP oraz Sentinel dla klucza NET
  • Jak korzystać z aplikacji e-TOLL PL?

Potrzebujesz pomocy?

Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
KONTAKT

Tagi

4trans (42) aktualizacja (9) APD (8) aplikacja (8) aplikacja mobilna (5) aplikacje mobilne (5) Assist (21) baza danych (4) delegacje (5) e-toll (7) easytms (15) eToll (5) fire (11) fireTMS (17) GBox (36) GBox Assist (9) GBoX OBU+ (8) GBox Online (7) HASP (6) Inelo Drive (6) integracja (8) karta kierowcy (6) kierowca-assist (21) klucz licencyjny (5) licencja (5) logowanie (4) nawigacja (4) OBU (9) Online (18) pakiet mobilności (9) Panel GBox Online (7) płaca zagraniczna (11) rozliczenia (5) Server (4) SQL (6) tachograf (5) TachoScan (4) Tacho Zdalnie (5) Tacho Zdalnie (6) TRB (7) TRC (8) TSC (7) urządzenia (9) ustawienia (6) Wdrożenie Online (5)
© Copyrights Inelo 2023
  • Start
  • Grupa Inelo
  • System GBox
  • Materiały pomocnicze
  • Kontakt
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda