Gdzie zamówić przełożenie, demontaż lub ponowny montaż moich urządzeń?
Gdzie zamówić przełożenie, demontaż lub ponowny montaż moich urządzeń?
Aby zamówić usługę, wypełnij formularz dostępny pod adresem:
Podając wszystkie niezbędne dane, przyspieszysz realizację usługi. Otrzymasz od nas mailowe potwierdzenie zlecenia usługi do Autoryzowanego Serwisu GBOX wraz z danymi kontaktowymi do osoby bezpośrednio odpowiedzialnej za wykonanie dla Ciebie usługi.
Jeżeli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub poprzez czat.
Gdzie zamówić przełożenie, demontaż lub ponowny montaż moich urządzeń?
Gdzie zamówić przełożenie, demontaż lub ponowny montaż moich urządzeń?
Gdzie zamówić przełożenie, demontaż lub ponowny montaż moich urządzeń?
Jeżeli chcesz sam przełożyć urządzenie, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta mailowo, telefonicznie lub poprzez czat.
- e-mail: bok@inelo.pl
- tel. 22 113 40 60
Zweryfikujemy, czy w ramach swojej Umowy masz taką możliwość.
Pamiętaj, że samodzielny demontaż urządzeń może spowodować ich uszkodzenie i doprowadzić do utraty gwarancji. Aby uniknąć takiej sytuacji, nie wykonuj takiej czynności przed konsultacją z nami.