1. Strona główna
  2. GBox
  3. Przełożenie / demontaż urządzeń – GBox / Assist

Przełożenie / demontaż urządzeń – GBox / Assist

Gdzie zamówić przełożenie, demontaż lub ponowny montaż moich urządzeń?

Aby zamówić usługę, wypełnij formularz dostępny pod adresem:

Podając wszystkie niezbędne dane, przyspieszysz realizację usługi. Otrzymasz od nas mailowe potwierdzenie zlecenia usługi do Autoryzowanego Serwisu GBOX wraz z danymi kontaktowymi do osoby bezpośrednio odpowiedzialnej za wykonanie dla Ciebie usługi.

Jeżeli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub poprzez czat.


Gdzie zamówić przełożenie, demontaż lub ponowny montaż moich urządzeń?

Jeżeli chcesz sam przełożyć urządzenie, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta mailowo, telefonicznie lub poprzez czat.

Zweryfikujemy, czy w ramach swojej Umowy masz taką możliwość.

Pamiętaj, że  samodzielny demontaż urządzeń może spowodować ich uszkodzenie i doprowadzić do utraty gwarancji. Aby uniknąć takiej sytuacji, nie wykonuj takiej czynności przed konsultacją z nami.

Ostatnia aktualizacja 9 lutego 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: