1. Strona główna
  2. fireTMS Mini
  3. Jak zintegrować moduł Zleceń GBox Online z fireTMS i zalogować się do systemu? 

Jak zintegrować moduł Zleceń GBox Online z fireTMS i zalogować się do systemu? 

Aby rozpocząć korzystanie z nowego modułu Zleceń, w pierwszej kolejności zintegruj Panel GBox Online z programem fireTMS Mini.

Podczas pierwszego połączenia synchronizują się dane pomiędzy systemami: 

  • Pojazdy (dane dotyczące pojazdów będą się również synchronizowały na bieżąco podczas dalszej pracy w programie);
  • Kierowcy oraz miejsca załadunku i rozładunku, wraz ze współrzędnymi (dane te pobiorą się tylko raz przy pierwszej synchronizacji).

Po połączeniu systemów, kolejni użytkownicy będą mogli uzyskać dostęp do nowego modułu Zleceń (zgodnie z instrukcją poniżej).

 

1. Wejdź w moduł Zlecenia, następnie wybierz przycisk: [Przejdź do fireTMS, by korzystać ze zleceń]:

2. Zezwól na dostęp dla fireTMS:

3. W nowo otwartym oknie, uzupełnij adres e-mail przypisany do użytkownika w Panelu GBox Online. Następnie kliknij [Zaloguj się i połącz konto z GBox Online].

4. Zweryfikuj, czy wprowadzona nazwa firmy jest poprawna, a następnie kliknij [Rozpocznij]:

Jak zalogować się do systemu?

Po powyższym połączeniu kont, kolejne logowanie odbywa się już automatycznie.

Po kliknięciu [Przejdź do fireTMS, by korzystać zleceń], moduł fireTMS Mini otworzy się w nowym oknie, na zalogowanym użytkowniku.

Gdy odznaczysz opcję: Nie pokazuj więcej tego ekranu:

po kliknięciu w zakładkę:

fireTMS Mini automatycznie otworzy się w nowym oknie, bez dodatkowych komunikatów.

Ostatnia aktualizacja 17 sierpnia 2023

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt