1. Strona główna
  2. fireTMS
  3. fireTMS – jak wprowadzić zlecenie?

fireTMS – jak wprowadzić zlecenie?

fireTMS

Jak wprowadzić zlecenie transportowe?

1. W menu głównym wejdź w zakładkę Zlecenia;

2. Wybierz Wprowadź zlecenie:

Widok tworzenia zlecenia otworzy się w następującym oknie: 

3. W sekcji Dane Podstawowe uzupełnij dane klienta.

Klienci dodani już wcześniej do bazy kontrahentów pojawią się na liście do wyboru, w miejscu okienka wyszukiwarki. W przypadku braku klienta w bazie, musisz go dodać (więcej informacji tutaj):

4. Wprowadź kwotę;

5. Oraz wybierz walutę;

Klikając „trójkąt” przy Nr ładunku klienta masz możliwość zmiany daty utworzenia zlecenia, przypisanie do użytkownika oraz zmianę oddziału, który wystawia zlecenie:

6. W sekcji Zestaw Transportowy wybierz odpowiedni pojazd;

7. W sekcji Punkty załadunku/rozładunku wybierz datę rozładunku i załadunku;

8. Następnie wprowadź punkty załadunku i rozładunku:

9. Jeżeli wszystkie dane są wprowadzone zostały prawidło, możesz wprowadzić zlecenie klikając Zatwierdź:

Wystawione zlecenie

Zatwierdzone zlecenie w realizacji otwiera się w następującym widoku: 

W sekcji Dane dodatkowe masz możliwość odznaczenia statusów dla punktów rozładunku i załadunku, a także dodawania dokumentów (np. CMR, notatki) lub dopisania kosztów do zlecenia:

Masz również podgląd wygenerowanej trasy i możliwość jej edycji:

Opcje w prawym górnym rogu dają Ci możliwość edycji, wydrukowania zlecenia oraz wysyłki zlecenia różnymi kanałami, w tym do aplikacji mobilnej lub terminala rozszerzonej telematyki: 

Jak zintegrować rozszerzoną telematykę patrz tutaj

Masz też możliwość zmiany statusu zlecenia lub jego anulowania:

Film instruktażowy

Ostatnia aktualizacja 9 lutego 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: