1. Strona główna
  2. GBox
  3. GBox Online
  4. Co zrobić w przypadku braku połączenia z aplikacją Tacho Remote?

Co zrobić w przypadku braku połączenia z aplikacją Tacho Remote?

GBox INELO

Jeżeli stan usługi Tacho Zdalnie wyświetla się na kolor czerwony, kliknij w ikonę i sprawdź stan aplikacji.

W przypadku pojawienia się komunikatu Brak połączenia wykonaj poniższe kroki. 

brak połączenia

Na pasku zadań w systemie znajdź ikonę Tacho Remote lub wyszukaj ją w menu START.

tacho remote

Kliknij, aby uruchomić okno dodatkowe. Następnie wybierz ustawienia i sprawdź połączenie aplikacji.

tacho remote zdarzenia

W przypadku braku połączenia widoczna będzie w aplikacji informacja na szaro “Nieaktywna”, w takiej sytuacji wykonaj ponowne logowanie, klikając Zaloguj się przez GBOX Online. 

Otworzy się okno przeglądarki, kliknij “Otwórz odnośnik” Zatwierdzając uprawnienia do logowania,

obraz

a następnie w oknie aplikacji Tacho Remote kliknij „Zapisz”

Ostatnia aktualizacja 4 czerwca 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: