1. Strona główna
  2. GBox
  3. GBox Online
  4. Błędy w działaniu aplikacji GBox Autoryzacja

Błędy w działaniu aplikacji GBox Autoryzacja

Komunikat: Błąd lub brak czytnika

W przypadku pojawienia się w Panelu GBox Online komunikatu: “Błąd/Brak czytnika” (menu główne -> TACHO Zdalnie -> Stan czytnika (prawy górny róg ekranu)), wykonaj poniższej kroki:

1. Odepnij czytnik od komputera;

2. Podepnij czytnik do innego gniazda USB;

3. Uruchom z pulpitu aplikację GBox Autoryzacja Konfigurator

Ikona_GA

4. Zatrzymaj aplikację klikając [STOP];

5. Uruchom ponownie aplikację klikając [START];

6. W Panelu GBox Online:

  • Menu główne -> TACHO Zdalnie, w prawym górnym rogu ekranu sprawdź, czy jest ostatni kontakt z aplikacją, a stan czytnika wskazuje „karta włożona (ok)”.

Komunikat: Brak kontaktu z aplikacją GBox Autoryzacja​

W przypadku pojawienia się w Panelu GBox Online komunikatu: Ostatni kontakt z aplikacją: Nieaktualna data(menu główne -> TACHO Zdalnie -> Stan czytnika (prawy górny róg ekranu)), wykonaj poniższej kroki:

1. Zweryfikuj, czy na komputerze jest zainstalowana aplikacja GBox Autoryzacja Konfigurator:

    • wyszukaj aplikację w wyszukiwarce Windows;
    • zainstalowana aplikacja znajduje się również na pulpicie komputera;
Ikona_GA

Jeżeli na komputerze nie znajduje się aplikacja GBox Autoryzacja Konfigurator, należy zainstalować i skonfigurować.

TACHO Zdalnie – skąd pobrać aplikację GBox Autoryzacja?

Następnie:

1. Uruchom aplikację i zweryfikuj login. Poprawny login do aplikacji znajduje się w Panelu Online:

  • Menu główne -> Ustawienia -> Dostępy -> rozwiń sekcję Aplikacja GBox Autoryzacja;

2. W przypadku poprawnych danych zatrzymaj aplikację klikając [STOP] i uruchom ponownie klikając [START].

Po wykonaniu powyższych czynnościach zweryfikuj w Panelu GBox Online:

  • Menu główne -> TACHO Zdalnie, czy w prawym górnym rogu jest ostatni kontakt z aplikacją (bieżąca data i godzina) oraz czy stan czytnika wskazuje “karta włożona (ok)”.

3. Jeżeli jest błąd występuje nadal, wprowadź ponownie login, zrestartuj hasło i wprowadź je ponownie do aplikacji:

Po wprowadzeniu loginu i hasła kliknij [STOP] i [START] oraz zweryfikuj stan aplikacji w Panelu GBox Online:

  • Menu główne -> TACHO Zdalnie, w prawym górnym rogu sprawdź, czy jest ostatni kontakt z aplikacją i stan czytnika wskazuje  „karta włożona (ok)”.
Ostatnia aktualizacja 13 grudnia 2022

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt