W przypadku braku komunikacji z aplikacją Tacho Remote i braku możliwości jej uruchomienia usuń aplikację z komputera i wykonaj jej ponowną instalację:
- Odinstaluj obecną aplikację z panelu sterowania lub kliknij prawym przyciskiem myszy na ikonę Tacho Remote.
Otwórz lokalizację pliku Uninstall Tacho Remote.
- Zezwól aplikacji na wprowadzenie zmian i potwierdź odinstalowanie Tacho Remote.
- Po zatwierdzeniu aplikacja zostanie odinstalowana.
Uwaga!
Po odinstalowaniu aplikacji usuń całkowicie pozostały folder Tacho Remote z dysku C:\Program Files.
Teraz możesz przystąpić do ponownej instalacji aplikacji. Pobierz aplikację z panelu GBOX Online, gdzie zawsze znajduje się aktualna wersja aplikacji:
- Przejdź do zakładki Odczyty cyfrowe.
- Kliknij opcję Konfiguracja usługi.
- Przejdź do konfiguratora.
- Postępuj zgodnie z instrukcją.
Aby dowiedzieć się więcej o działaniu usługi, kliknij tutaj.