1. Strona główna
  2. GBox
  3. GBox Assist
  4. GBox Assist 3.0 – Czy można wysłać ponownie zakończone zlecenie?

GBox Assist 3.0 – Czy można wysłać ponownie zakończone zlecenie?

GBox INELO
GBox Assist

Nie można wysłać ponownie zlecenia, które zostało w urządzeniu GBox Assist oznaczone przez niego jako zakończone. Zakończone zlecenie, tj. ze statusem “zakończone“, oznacza że kierowca zakończył realizację tego zlecenia w urządzeniu GBox Assist.

W tej sytuacji utwórz:

  • w Panelu GBox Online;
  • lub w innym systemie TMS zintegrowanym z GBox

nowe zlecenie i wyślij je do kierowcy. 

Ostatnia aktualizacja 7 marca 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: