Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Ta strona używa plików cookie, aby poprawić Twoje doświadczenie podczas poruszania się po stronie. Spośród nich, pliki cookie, które są skategoryzowane jako niezbędne, są przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są one niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, jak korzystasz z tej strony. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość zrezygnowania z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na komfort przeglądania strony.

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie: są wymagane w celu zapewnienia Ci sprawnego i bezpiecznego korzystania z Serwisu (niezbędne ze względów technicznych) – np. wybrane ustawienia językowe, przedstawienie treści oraz obrazu w sposób zoptymalizowany, dostępność strony internetowej, zapobieganie nadużyciom/oszustwom w związku z rejestracją procesów logowania. Tej kategorii plików cookie nie możesz wyłączyć, nie jest też wymagana Twoja zgoda w tym zakresie bądź uznaje się, że wyrażasz zgodę poprzez kontynuowanie odwiedzania strony internetowej (w zależności od formy prawnej przyjętej w prawie krajowym Użytkownika).

Brak plików cookie do wyświetlenia.

(niezależnej firmy Google Inc.) - analityczne pliki Cookies gromadzą informacje o sposobie korzystania z Serwisu przez odwiedzających Użytkowników, typie strony, z jakiej Użytkownicy zostali przekierowani, liczbie odwiedzin Użytkowników i czasie wizyty na tej stronie. Pliki te służą do opracowania statystyk korzystania z Serwisu. Usunięcie tych plików nie uniemożliwia korzystania z Serwisu. Informacje o tym, jak Google korzysta z plików cookie dostępne są pod adresem https://policies.google.com/technologies/cookies?hl=pl#how-google-uses-cookies.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

umożliwiają zbieranie informacji o Twoich zainteresowaniach, preferencjach, produktach, które przeglądasz i/lub kupujesz w ramach Serwisu. Informacje te pozwalają na przedstawienie Ci bardziej spersonalizowanych treści o charakterze marketingowym dotyczących naszych produktów - w kontekście do Twojego zachowania w ramach Serwisu.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

umożliwiają nam przedstawienie Ci spersonalizowanych treści o charakterze reklamowym dotyczących naszych produktów i usług w ramach innych stron internetowych niż ta zarządzana przez Administratora danych. Inelo korzysta w tym zakresie z rozwiązań firmy Google. Szczegółowe informacje o tym jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z ich usług dostępne są pod adresem https://policies.google.com/technologies/partner-sites

Brak plików cookie do wyświetlenia.

  1. Strona główna
  2. GBox
  3. GBox Online
  4. Dlaczego usługa TACHO Zdalnie 1.0 nie działa?

Dlaczego usługa TACHO Zdalnie 1.0 nie działa?

GBox INELO

Jeżeli usługa TACHO Zdalnie 1.0 nie działa, może oznaczać to problem z:

  1. Błędami w działaniu aplikacji GBox Autoryzacja – więcej informacji znajdziesz tutaj;
  2. Błędnym ustawieniem tachografu (SRE/D8) – więcej informacji znajdziesz w dedykowanym artykule – kliknij tu;
  3. Brakiem wyrażenia przez kierowcę zgody na przetwarzanie danych osobowych i udostępnienie danych ITS – więcej informacji znajdziesz tutaj.

Co oznacza stan "anulowany"?

Po kilku nieudanych próbach wykonania odczytu, stan zlecenia automatycznie zmienia się na anulowany. Zapobiega to blokowaniu wykonania pozostałych zleceń odczytu.

Najczęstszą przyczyną jest niespełnienie warunków do wykonania odczytów zdalnych – patrz akapit powyżej. 

Jeśli jednak warunki te są spełnione, problem może wynikać z nieprawidłowości w działaniu urządzenia. W tej sytuacji skontaktuj się z Serwisem GBox Inelo. 

Dlaczego czytnik nie odczytuje karty przedsiębiorstwa?

Sprawdź, czy:

  1. Nie upłynął termin ważności karty przedsiębiorstwa;
  2. Karta przedsiębiorstwa jest prawidłowo umieszczona w czytniku (zgodnie z rysunkiem poglądowym);
  3. W aplikacji GBox Autoryzacja wybrałeś prawidłowy czytnik.

Mam problem z czytnikiem - co zrobić?

Jeśli dioda na czytniku zapala się, a następnie po kilku sekundach gaśnie, sprawdź, czy:

  1. Karta przedsiębiorstwa jest włożona prawidłowo;
  2. Aplikacja GBox Autoryzacja jest włączona i działa prawidłowo.

Zweryfikuj również komunikaty, które wyświetlają się w aplikacji GBox Autoryzacja (np. czy czytnik jest wykryty; czy karta przedsiębiorstwa jest widoczna). Więcej informacji nt. błędów w działaniu aplikacji GBox Autoryzacja znajdziesz tutaj.

Jak sprawdzić działanie aplikacji GBox Autoryzacja w Panelu GBox Online, dowiesz się z tego artykułu.

Dlaczego mój pojazd nie widnieje na liście pojazdów w oknie dodawania zlecenia odczytu?

Funkcjonalność TACHO Zdalnie 1.0 uzależniona jest od rodzaju zestawu i możliwości tachografu do wykonywania zdalnego odczytu.

Sprawdź, jaki rodzaj zestawu zamontowany jest w Twoim pojeździe:

  • GBox Light Analog – funkcjonalność TACHO Zdalnie nie jest dostępna. Ten rodzaj zestawu montowany jest m.in. w sytuacji, gdy tachograf nie obsługuje funkcji zdalnego odczytu;
  • pozostałe zestawy – skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta aby zweryfikować, dlaczego funkcjonalność TACHO Zdalnie nie działa prawidłowo (pojazd nie jest widoczny na liście).

Jeśli korzystasz z urządzenia GBox Reader 2, funkcjonalność TACHO Zdalnie nie jest dostępna.

Urządzenie GBox Reader 2 jest montowane w sytuacji, gdy tachograf w pojeździe nie obsługuje funkcji zdalnego odczytu. W dalszym ciągu możliwy jest jednak odczyt karty kierowcy. 

Więcej informacji nt. odczytów za pomocą GBox Reader 2 znajdziesz tutaj

Ostatnia aktualizacja 7 marca 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: