1. Strona główna
  2. GBox
  3. GBox Online
  4. Jak sprawdzić działanie aplikacji GBox Autoryzacja w Panelu GBox Online?

Jak sprawdzić działanie aplikacji GBox Autoryzacja w Panelu GBox Online?

GBox INELO

W Panelu GBox Online zweryfikujesz zarówno stan aplikacji GBox Autoryzacja jak i czytnika OmniKey.

W menu głównym przejdź do zakładki TACHO Zdalnie:

menu_tz

W prawej górnej części ekranu znajduje się informacja o stanie aplikacji oraz czytnika:

  1. Nazwa serwera oraz IP – to dane komputera, na którym zainstalowana jest aplikacja i który ostatni połączył się z usługą TACHO Zdalnie;
  2. Nazwa czytnika – nazwa czytnika podłączonego do komputera;
  3. Stan czytnika – informuje o stanie czytnika oraz karty przedsiębiorstwa. Możliwe stany:
  • Karta włożona (ok) – poprawnie podłączono do komputera czytnik oraz kartę;
  • Błąd – karta włożona nieprawidłowo lub nieprawidłowa karta:
    • Karta włożona odwrotnie –> wyjmij i włóż prawidłowo kartę przedsiębiorstwa.
  • Brak czytnika – czytnik nie jest podłączony:
    • Sprawdź czy czytnik jest podłączony do komputera lub podłącz czytnik do innego portu USB;
  • Brak karty:
    • Brak karty w czytniku;
    • Karta nie dociśnięta.
  • Status error – aplikacja GBox Autoryzacja nie została jeszcze prawidłowo skonfigurowana:
    • Należy zainstalować aplikację oraz skonfigurować ją zgodnie z instrukcją.

Ostatni kontakt z aplikacją – informuje o ostatnim połączeniu aplikacji z usługą TACHO Zdalnie.

Ostatnia aktualizacja 13 grudnia 2022

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: