1. Strona główna
  2. Urządzenia
  3. Problem z odczytem karty kierowców przez TachoReader Basic (TRB)

Problem z odczytem karty kierowców przez TachoReader Basic (TRB)

W przypadku problemów z odczytaniem danych z karty kierowcy:

  • Zweryfikuj, czy karta kierowcy jest poprawnie zalogowana w tachografie i następnie powtórz odczyt.
  • Zweryfikuj, czy karta przedsiębiorstwa jest aktualna oraz poprawnie zalogowana w tachografie i następnie powtórz odczyt.
  • Sprawdź i ewentualnie zwolnij miejsce na karcie pamięci urządzenia poprzez przeniesienie wcześniejszych odczytów na inny nośnik (np. dysk komputera). Następnie powtórz odczyt.
  • Podłącz TachoReader Basic do komputera i sprawdź, czy jest zaznaczona opcja odczytu karty kierowcy.
  • Sprawdź, czy wersja oprogramowania jest aktualna. Instrukcja aktualizacji znajduje się tutaj.

W przypadku gdy powyższe czynności nie rozwiążą problemu zalecamy przesłanie plików log (lokalizacja Ten komputer >> PNSTACHO >> LOG o bezpośrednio do Serwisu Elektroniki na urzadzenia@inelo.pl lub odesłanie urządzenia na Serwis elektroniki. Formularz zgłoszenia serwisowego znajduje się pod linkiem https://inelo.pl/strefa-klienta-4trans/#service-tab-0-3-tab

Szczegółowa instrukcja obsługi  TachoReader Basic jest dostępna tutaj.

Ostatnia aktualizacja 7 października 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: