1. Strona główna
  2. GBox
  3. GBox Assist
  4. Komunikacja z kierowcą za pomocą GBox Assist

Komunikacja z kierowcą za pomocą GBox Assist

Powiadomienia o nowej wiadomości w urządzeniu GBox Assist

Powiadomienia głosowe o nowych wiadomościach i zleceniach nie są emitowane gdy Kierowca wybrał status o nazwie “Odpoczynek“.  Ma to na celu niezakłócanie odpoczynku Kierowcy.

W przypadku pilnych wiadomości można wysłać do kierowcy tzw. wiadomość priorytetową zaznaczając tą funkcję w oknie wysyłania wiadomości w Panelu GBOX Online. Wiadomość priorytetowa ignoruje odpoczynek i wyzwala w urządzeniu komunikat głosowy: “Masz nową wiadomość“.

Czy można z urządzenia GBox Assist napisać wiadomość do konkretnej osoby z biura?

W każdym nowym urządzeniu GBox Assist jest domyślnie dostępny do konwersacji jedynie użytkownik o nazwie Biuro. Wiadomość trafia wtedy do wszystkich osób z biura i z nimi jest prowadzona konwersacja. Jeśli jednak zajdzie taka potrzeba, aby ktoś od strony biura chciał napisać bezpośrednio do kierowcy to po pojawieniu się pierwszej wiadomości od tej osoby będzie ona widoczna na liście w urządzeniu GBox Assist poniżej użytkownika o nazwie Biuro.

Wtedy kierowca może w przyszłości z tą osobą się bezpośrednio kontaktować. Należy pamiętać jednak, że jeśli ta osoba jest np. nieobecna w biurze, to nikt nie przeczyta tej wiadomości. Wtedy bezpieczniej jest pisać do użytkownika Biuro.

Czy kierowcy mogą się komunikować pomiędzy sobą za pośrednictwem wiadomości w GBox Assist?

Przesyłanie wiadomości jest możliwe wyłącznie pomiędzy urządzeniem GBox Assist a panelem GBox Online, z którego korzystają osoby pracujące po stronie biura np. spedytorzy, dyspozytorzy, osoby zarządzające lub rozliczające.

Nie ma możliwości przesyłania wiadomości pomiędzy kierowcami.

Ostatnia aktualizacja 22 lutego 2023

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: