1. Strona główna
  2. Materiały pomocnicze
  3. Jak zalogować się do Panelu Klienta OCRK Wsparcie?

Jak zalogować się do Panelu Klienta OCRK Wsparcie?

Gdy w Panelu Klienta OCRK zostanie utworzone dla Ciebie konto, otrzymasz wiadomość mailową z instrukcją jego aktywacji.

Aktywacja konta w Panelu Klienta OCRK

1. Kliknij w link podany w pkt. 1 instrukcji aktywacji konta (zob. przykładowy mail aktywacyjny powyżej);

2. Utwórz hasło dostępu:

3. Kliknij [Zatwierdź];

4. Zaloguj się do Panelu za pomocą swojego adresu e-mail i utworzonego wcześniej hasła

Po zalogowaniu

Jeśli obsługujesz więcej niż jedną firmę, po zalogowaniu do Panelu zobaczysz listę tych firm. Wybierz firmę, dla której chcesz zobaczyć przygotowane audyty.

Jeśli obsługujesz tylko jedną firmę, po zalogowaniu zostaniesz automatycznie przeniesiony do zakładki Audyt:

Ostatnia aktualizacja 24 stycznia 2023

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: