1. Strona główna
  2. APD
  3. Jak przesyłać dane do OCRK?

Jak przesyłać dane do OCRK?

OCRK Inelo

Do poprawnego zatwierdzania danych w APD wymagane jest posiadanie aktualnego odczytu karty kierowcy, wgranego automatycznie za pomocą TACHO Zdalnie/GBox Reader/GBox Assist, lub dodanego ręcznie poprzez zakładkę Przesyłanie plików.

  • Dane przesyłane przez kierowców automatycznie otrzymują status NIEZATWIERDZONE.
  • Aby pracownik OCRK mógł pobrać dane musisz je zatwierdzić. Zatwierdzone dane mają status ZATWIERDZONE.
  • Status CZĘŚCIOWO ZATWIERDZONE pojawia się w przypadku gdy do zatwierdzonych a niepobranych przez pracownika OCRK danych, przesłane zostały kolejne pliki. Pracownik OCRK może wówczas pobrać jedynie zaakceptowane pliki dotyczące tego kierowcy, pozostałe zyskają wówczas status NIEZATWIERDZONE.
  • Dopóki status ZATWIERDZONE lub  CZĘŚCIOWO ZATWIERDZONE nie zniknie, możesz edytować dane lub cofnąć akceptację plików.

Jakie dane można edytować?

1. Delegacje

Dostępne dla firm rozliczających pracowników na podstawie delegacji.

  • Datę i godzinę rozpoczęcia/zakończenia delegacji;
  • Datę i godzinę rozpoczęcia/zakończenia odcinka;
  • Uwzględniania/nieuwzględnienia odcinka do płacy minimalnej w delegacji (domyślnie wszystkie uwzględnione);
  • Państwo docelowe delegacji (tylko jeśli klient nie ma stałej stawki diety zagranicznej).

2. Odcinki zagraniczne

Możliwość edytowania odcinków zagranicznych dostępna jest dla firm, które wyliczają wyrównanie do minimalnej płacy na terytorium innych krajów na podstawie odcinków zagranicznych.

  • Datę i godzinę rozpoczęcia/zakończenia odcinka;
  • Państwo odcinka;
  • Państwo docelowe odcinka;
  • Uwzględnianie/nieuwzględnianie odcinka do płacy minimalnej (domyślnie wszystkie uwzględnione).

3. Aktywności kierowcy (Karta < 3,5t)

Dostępne dla klientów korzystających z usługi OCRK Mobile BUS.

Na wykresie tygodniowym można:

  • Zamienić dowolną czynność;
  • Dodać brakującą aktywność;
  • Modyfikować czas trwania wybranych czynności;
  • Zmienić samochód;
  • Usunąć zdarzenie.

Po weryfikacji danych wczytanych do platformy APD dane muszą zostać zatwierdzone. Tylko Zatwierdzone dane będą dostępne dla pracownika OCRK.

W tym celu:

  • Zaznacz kierowcę/kierowców – “checkbox”;
  • Kliknij przycisk ZATWIERDŹ.
Ostatnia aktualizacja 6 marca 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: