GBox Assist umożliwia wdrożenia indywidualnych zapytań statusów
W ramach wdrożenia systemu GBOX Assist istnieje możliwość skonfigurowania indywidualnych pytań do kierowcy, powiązanych z konkretnymi czynnościami np. załadunku/rozładunku/podjęcia pojazdu/wylogowania itp.
Tym samym istnieje możliwość umieszczenia dodatkowych pytań jak wskazane w pytaniu, które kierowca będzie mógł dowolnie wypełnić, a ich wynik będzie możliwy do zaraportowania w panelu GBOX Online lub oprogramowaniu klasy TMS.
Przykłady pytań:
W jaki sposób można zmienić lub dodać pytania do statusów, na które może odpowiedzieć kierowca w GBox Assist?
Aby dodać lub zmodyfikować pytania i ścieżki odpowiedzi, skontaktuj się z wdrożeniowcem GBox, który przeprowadzał pierwszą konfigurację statusów. Możesz również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta
Biuro Obsługi Klienta INELO
- tel. 22 113 40 60
- e-mail: bok@inelo.pl
- lub poprzez wbudowany LiveChat