1. Strona główna
  2. GBox
  3. GBox Online
  4. Błędy w działaniu aplikacji GBox Autoryzacja

Błędy w działaniu aplikacji GBox Autoryzacja

GBox INELO

Komunikat: Błąd lub brak czytnika

W przypadku pojawienia się w Panelu GBox Online komunikatu: “Błąd/Brak czytnika” (menu główne -> TACHO Zdalnie -> Stan czytnika (prawy górny róg ekranu)), wykonaj poniższej kroki:

1. Odepnij czytnik od komputera;

2. Podepnij czytnik do innego gniazda USB;

3. Uruchom z pulpitu aplikację GBox Autoryzacja Konfigurator

Ikona_GA

4. Zatrzymaj aplikację klikając [STOP];

5. Uruchom ponownie aplikację klikając [START];

6. W Panelu GBox Online:

  • Menu główne -> TACHO Zdalnie, w prawym górnym rogu ekranu sprawdź, czy jest ostatni kontakt z aplikacją, a stan czytnika wskazuje „karta włożona (ok)”.

Komunikat: Brak kontaktu z aplikacją GBox Autoryzacja​

W przypadku pojawienia się w Panelu GBox Online komunikatu: Ostatni kontakt z aplikacją: Nieaktualna data(menu główne -> TACHO Zdalnie -> Stan czytnika (prawy górny róg ekranu)), wykonaj poniższej kroki:

1. Zweryfikuj, czy na komputerze jest zainstalowana aplikacja GBox Autoryzacja Konfigurator:

    • wyszukaj aplikację w wyszukiwarce Windows;
    • zainstalowana aplikacja znajduje się również na pulpicie komputera;
Ikona_GA

Jeżeli na komputerze nie znajduje się aplikacja GBox Autoryzacja Konfigurator, należy zainstalować i skonfigurować.

TACHO Zdalnie – skąd pobrać aplikację GBox Autoryzacja?

Następnie:

1. Uruchom aplikację i zweryfikuj login. Poprawny login do aplikacji znajduje się w Panelu Online:

  • Menu główne -> Ustawienia -> Dostępy -> rozwiń sekcję Aplikacja GBox Autoryzacja;

2. W przypadku poprawnych danych zatrzymaj aplikację klikając [STOP] i uruchom ponownie klikając [START].

Po wykonaniu powyższych czynnościach zweryfikuj w Panelu GBox Online:

  • Menu główne -> TACHO Zdalnie, czy w prawym górnym rogu jest ostatni kontakt z aplikacją (bieżąca data i godzina) oraz czy stan czytnika wskazuje “karta włożona (ok)”.

3. Jeżeli jest błąd występuje nadal, wprowadź ponownie login, zrestartuj hasło i wprowadź je ponownie do aplikacji:

Po wprowadzeniu loginu i hasła kliknij [STOP] i [START] oraz zweryfikuj stan aplikacji w Panelu GBox Online:

  • Menu główne -> TACHO Zdalnie, w prawym górnym rogu sprawdź, czy jest ostatni kontakt z aplikacją i stan czytnika wskazuje  „karta włożona (ok)”.
Ostatnia aktualizacja 7 marca 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: