1. Strona główna
  2. GBox
  3. Aktywowałem usługę SENT GEO 3.0, co dalej?

Aktywowałem usługę SENT GEO 3.0, co dalej?

Informacje ogólne - start

  1. Jeśli jeszcze nie masz konta na Platformie PUESC (www-2.puesc.gov.pl), załóż je;
  2. Zarejestrujemy Twoje urządzenia ZSL automatycznie.;
  3. Aby zarejestrować przewozy SENT skorzystaj z formularzy na platformie PUESC, wykorzystując ID biznesowe zarejestrowanych urządzeń;
  4. ID biznesowe oraz nr PIN znajdziesz w Panelu Online, w zakładce Dane;

5. Urządzenie ZSL aktywuje się w systemie PUESC po wysłaniu pierwszego zgłoszenia przewozu;

6. O ewentualnych problemach z przesyłaniem danych będziemy informować Cię za pomocą alertów SENT-GEO:

  • Widocznych na liście alertów w panelu GBOX Online (zakładka Alerty);
  • Wysyłanych domyślnie na adres mailowy administratora (użytkownika admin). Jeśli chcesz dodać innych odbiorców, zmień ustawienia w Panelu GBox Online;

7. Jeśli chcesz zaktualizować, dodać lub usunąć urządzenia ZSL, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Czym jest ZSL?

ZSL (Zewnętrzny System Lokalizacyjny) to system gromadzący i przesyłający dane geolokalizacyjne pojazdu, używany przez przewoźnika. W Twoim przypadku to system GBox.

Jak dodać innych odbiorców alertu SENT GEO?

W Panelu GBox Online:

  1. Ustawienia -> Reguły alertów;
  2. W wierszu Alert SENT GEO wybierz [Edytuj];
  3. W sekcji Użytkownicy zaznacz wybrane osoby;
  4. Kliknij [Zapisz].

Jak sprawdzić/zmienić adres mailowy administratora?

W Panelu GBox Online:

  1. Ustawienia -> Użytkownicy;
  2. W wierszu admin wybierz [Edytuj użytkownika];
  3. W sekcji Dane ogólne znajdziesz adres e-mail. Możesz go zmienić jeśli chcesz;
  4. Po edycji kliknij [Zapisz].

SENT 3.0 - Formularze do rejestracji zgłoszeń przewozu towaru

Ostatnia aktualizacja 19 grudnia 2022

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: