1. Strona główna
  2. fireTMS Mini
  3. fireTMS Mini – jak dodać/edytować użytkownika?

fireTMS Mini – jak dodać/edytować użytkownika?

fireTMS

W celu dodania nowego użytkownika/pracownika, musisz być zalogowany na konto Administratora.

Następnie postępuj według poniższych kroków:

1. Wybierz menu Konfiguracja (to menu jest widoczne tylko dla konta z rolą Administratora. Tu znajdziesz więcej informacji nt. ról kont użytkowników);

2. Kliknij Użytkownicy:

3. Następnie kliknij Dodaj użytkownika po prawej stronie ekranu:

4. Wypełnij wszystkie obowiązkowe pola. Pamiętaj, że aby dodać nowego użytkownik, musisz wybrać jego Rolę (tu znajdziesz więcej informacji nt. ról kont użytkowników). Symbol użytkownika, to jego skrót, składający się maksymalnie z czterech liter:

5. Zatwierdź, klikając OK.

Nowy użytkownik jest teraz widoczny na liście i gotowy do pracy.

Jak edytować użytkownika?

Aby móc edytować użytkownika/pracownika, również musisz być zalogowany na konto Administratora.

Następnie:

1. Wybierz z listy użytkownika, którego chcesz edytować i po prawej stronie kliknij Edytuj

Wszystkie pola oznaczone ikoną edycji możesz edytować.

W tym miejscu możesz zmienić login (adres e-mail) dla danego użytkownika. Po zatwierdzeniu nowego loginu, na podany adres e-mail, użytkownik otrzyma informację wraz z linkiem aktywacyjnym.

Po wykonaniu wszystkich czynności login (adres e-mail) zostanie zamieniony.

Ostatnia aktualizacja 14 lutego 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: