1. Strona główna
  2. fireTMS Mini
  3. fireTMS Mini – jak uzupełnić/edytować dane oddziału głównego?

fireTMS Mini – jak uzupełnić/edytować dane oddziału głównego?

fireTMS

Przed rozpoczęciem pracy z programem, uzupełnij dane oddziału głównego.

1. Wybierz menu Konfiguracja (to menu jest widoczne tylko dla konta z rolą Administratora. Tu znajdziesz więcej informacji nt. ról kont użytkowników);

2. Kliknij Oddziały:

3. Zaznacz oddział główny i wybierz Edytuj:

4. W zakładce Dane podstawowe uzupełnij wszystkie obowiązkowe pola (oznaczone czerwoną gwiazdką):  

5. W tym miejscu masz możliwość dodania uwag do zleceń oraz uwag do faktur (tu znajdziesz więcej informacji więcej o dodawaniu uwag do zleceń i faktur);

oddziały
Ostatnia aktualizacja 14 lutego 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: