fireTMS Mini – jak dodać/edytować uwagi do zleceń oraz faktur?
Zawartość
Ostatnia aktualizacja 25 lipca 2023
Potrzebujesz pomocy?Kontakt
Uwagi do zleceń, faktur, dokumentu potwierdzenia przyjęcia zlecenia to tekst, który będzie widoczny na dole każdej dyspozycji, na dole każdej faktury oraz na potwierdzeniu przyjęcia zlecenia.
Opcja ta jest możliwa poprzez edycję dodanego oddziału (tu znajdziesz więcej informacji nt. jak edytować dane oddziału).
Aby dodać uwagi do zleceń/faktur/dokumentu potwierdzenia przyjęcia zlecenia:
1. Przejdź do zakładki Konfiguracja -> Odział;
2. Kliknij [Edytuj];
3. Kliknij [Dodaj];
4. Wpisz swoje uwagi:
5. Wybierz język (polski, angielski, niemiecki, czeski, francuski, rumuński, rosyjski, litewski, słowacki):
6. Wpisz treść uwagi:
7. Zatwierdź klikając [OK].
Aby edytować dodany wcześniej wpis, po jego zaznaczeniu:
1. Wybrać [Edytuj]
2. Nanieś zmiany;
3. Zapisz klikając [OK]:
Po wpisaniu dodatkowych uwag do zleceń/faktur/potwierdzeń i zatwierdzeniu, będą one drukowane na fakturach/zleceniach/dokumentach potwierdzenia przyjęcia zlecenia w zaznaczonych miejscach: