1. Strona główna
  2. 4Trans
  3. Komunikat „Proszę Wprowadzić Kody Odblokowujące”?

Komunikat „Proszę Wprowadzić Kody Odblokowujące”?

Co to są kody odblokowujące?

Kody odblokowujące to ciąg cyfr, za pomocą których należy odblokować działanie programu 4T po zakupie aktualizacji, rozszerzenia bądź wymiany klucza licencyjnego.

Po zaktualizowaniu programu, zostaje zaprogramowana nowa data gwarancji, nowe licencje, a także blokada na działanie systemu związana z terminem płatności za fakturę.

Kiedy otrzymam kody odblokowujące?

Kody odblokowujące otrzymasz od nas po zaksięgowaniu płatności za fakturę. Wiadomość wyślemy  na adres e-mail podany w zamówieniu w temacie:

Odblokowanie programu 4TRANS dla firmy (nazwa Twojej firmy)

Termin wprowadzenia kodów będziesz miał podany na pojawiającym się komunikacie.

Jak wprowadzić kody odblokowujące?

W sytuacji, gdy podczas uruchamiania programu pojawi się komunikat o zakończonej gwarancji i wprowadzeniu kodów odblokowujących należy kliknąć „Nie” na komunikacie i uruchomić program.

Następnie należy przejść do modułu Pomoc >> O programie.

Kody odblokowujące przesłane przez Dział Realizacji należy wprowadzić w okienku „Wpisz kody odblokowujące” i kliknąć “Odblokuj”.

W przypadku gdy w programie nie jest dostępne pole z możliwością wprowadzenia kodów odblokowujących, sprawdź czy została dokonana aktualizacja klucza sprzętowego.

W razie wystąpienia problemów z uruchomieniem programu do aktualizacji klucza z odblokowaniem programu skorzystaj z poniższego linku:

Aktualizacja klucza licencyjnego

a jeśli sobie nie poradziłeś skontaktuj się z Działem Serwisu pod numerem 22 113 40 60 lub mailowo pod adresem serwis@inelo.pl

Zapłaciłem za fakturę a nie otrzymałem kodów odblokowujących, co mam zrobić?

Jeśli nie otrzymałeś kodów odblokowujących mimo opłaconej faktury należy w pierwszej kolejności sprawdzić skrzynkę spam w celu weryfikacji czy mail z kodami automatycznie tam nie wpadł.

Jeśli po weryfikacji nie znajdziesz maila z kodami odblokowującymi skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta mailowo, telefonicznie lub poprzez czat:

  • tel. 22 113 40 60
  • mail: bok@inelo.pl

Wiadomość z kodami prześlemy do Ciebie ponownie na wskazany adres.

Ostatnia aktualizacja 18 lipca 2022

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt