Jak połączyć Panele GBox Online?
Zawartość
Ostatnia aktualizacja 13 grudnia 2022
Potrzebujesz pomocy?Kontakt
W następstwie połączenia Twojego Panelu GBox Online z panelem innej firmy (“Klienta Udostępniającego”) utworzone zostanie tzw. Konto wspólne.
Aby połączyć Panele GBox Online konieczne jest podpisanie przez obie firmy stosownych dokumentów.
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta mailowo lub telefonicznie
Przygotujemy dla Ciebie odpowiednie dokumenty i prześlemy mailowo do podpisu.
Przy pełnej wersji Umowy – GBox Light oraz GBox Assist.
Paneli GBox Online nie można połączyć w przypadku Umowy GBox APD oraz GBox Basic.
Jako Klient Główny będziesz posiadał dostęp do następujących funkcjonalności Panelu GBox Online Klienta Udostępniającego:
Nie. Do komputera może być podłączony tylko jeden czynnik z aplikacją. W przypadku połączonych paneli można wymiennie wkładać karty przedsiębiorstwa każdej firmy do tego czytnika.
Szczegółowe informacje na temat instalacji i konfiguracji GBox Autoryzacji znajdziesz tutaj.
Jeśli chcesz rozdzielić Konto wspólne zgłoś niezwłocznie taką prośbę mailowo do BOK.
W przypadku rozdzielenia Konta Wspólnego, dane historyczne z Systemu GBox zamontowanego w pojazdach Klienta Udostępniającego pozostaną na Twoim Panelu GBox Online, a odłączany Klient Udostępniający nie będzie miał do nich dostępu.