![GBox INELO](https://faq.inelo.pl/wp-content/uploads/2022/10/GBox_RGB-768x230.jpg)
Połączenie paneli
W następstwie połączenia Twojego Panelu GBox Online z panelem innej firmy (“Klienta Udostępniającego”) utworzone zostanie tzw. Konto wspólne.
Jak połączyć Panel GBox Online z panelem innej firmy?
Aby połączyć Panel GBox Online konieczne jest podpisanie przez obie firmy stosownych dokumentów.
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta mailowo lub telefonicznie
- e-mail: bok@inelo.pl
- tel. 22 113 40 60
Przygotujemy dla Ciebie odpowiednie dokumenty i prześlemy mailowo do podpisu.
Przy jakiej umowie mogę połączyć Panel GBox Online z panelem innej firmy?
Przy pełnej wersji Umowy – GBox Light oraz GBox Assist.
Paneli GBox Online nie można połączyć w przypadku Umowy GBox APD, GBox Basic oraz GBox Economy.
Do jakich danych będę mieć dostęp w ramach Konta wspólnego?
Jako Klient Główny będziesz posiadał dostęp do następujących funkcjonalności Panelu GBox Online Klienta Udostępniającego:
- dane pojazdu;
- aktualna pozycja pojazdu;
- historia pojazdu;
- tworzenie linków tymczasowych;
- dane osobowe kierowców: imię, nazwisko, numer telefonu, czas pracy, informacje w przedmiocie Eco-driving (ocena kierowcy, zużycie paliwa, przejechany dystans, przebieg), numer karty kierowcy.
Czy mogę podłączyć dwa czytniki do jednego komputera w panelu łączonym?
Nie. Do komputera może być podłączony tylko jeden czynnik z aplikacją. W przypadku połączonych paneli można wymiennie wkładać karty przedsiębiorstwa każdej firmy do tego czytnika.
Szczegółowe informacje na temat instalacji i konfiguracji GBox Autoryzacji znajdziesz tutaj.
Jak rozdzielić Konto wspólne?
Jeśli chcesz rozdzielić Konto wspólne zgłoś niezwłocznie taką prośbę mailowo do BOK.
W przypadku rozdzielenia Konta Wspólnego, dane historyczne z Systemu GBox zamontowanego w pojazdach Klienta Udostępniającego pozostaną na Twoim Panelu GBox Online, a odłączany Klient Udostępniający nie będzie miał do nich dostępu.