Jak rozpocząć pracę z programem fireTMS? Poniżej znajdziesz 10 kroków, dzięki którym w łatwy sposób zapoznasz się i rozpoczniesz korzystanie z programu fireTMS. Informacja Pamiętaj, aby zapoznać się...
fireTMS – jak zalogować się do systemu? Informacja Poniższa instrukcja stanowi krok pierwszy instrukcji Jak rozpocząć pracę z programem fireTMS? Aby zalogować się do systemu: wpisz w...
fireTMS – jak dodać/edytować użytkownika? Informacja Poniższa instrukcja stanowi krok drugi instrukcji Jak rozpocząć pracę z programem fireTMS? Jak edytować głównego użytkownika? Po pierwszym logowaniu,...
fireTMS – role kont użytkowników Jakie są role kont użytkowników? Każde konto użytkownika ma obowiązkowo przydzieloną rolę, która jest zależna od pełnionej przez pracownika funkcji...
fireTMS – do czego służy funkcja Zastępstwa? Dzięki fireTMS w łatwy sposób zapewnisz kontynuację działań rozpoczętych przez nieobecnego pracownika. Poprzez ustawienie zastępstwa, współpracownicy sprawnie przejmą wszystkie jego...
fireTMS – jak uzupełnić/edytować dane oddziału głównego? Informacja Poniższa instrukcja stanowi krok trzeci instrukcji Jak rozpocząć pracę z programem fireTMS? Przed rozpoczęciem pracy z programem, musisz uzupełnić...
fireTMS – jak dodać nowy oddział? W sytuacji, gdy Twoja firma ma kilka placówek w różnych miastach bądź państwach, masz możliwość rozdzielić je, tworząc nowe oddziały....
fireTMS – jak dodać/edytować uwagi do zleceń oraz faktur? Informacja Poniższa instrukcja stanowi krok czwarty instrukcji Jak rozpocząć pracę z programem fireTMS? Informacja Uwagi do zleceń, faktur, dokumentu potwierdzenia...
fireTMS – jak dodać/edytować numerację zleceń i dokumentów księgowych? Informacja Poniższa instrukcja stanowi krok piąty instrukcji Jak rozpocząć pracę z programem fireTMS? Jak dodać/edytować numerację zleceń? 1. Wybierz menu...
fireTMS – jak dodać numer konta bankowego? Informacja Poniższa instrukcja stanowi krok siódmy instrukcji Jak rozpocząć pracę z programem fireTMS? 1. Wybierz menu Księgowość (to menu jest...