Restart usługi HASP (zablokowany moduł licencji) W jaki sposób przeprowadzić restart klucza licencyjnego HASP...
Samodzielna instalacja MS SQL Server Express 2017/2019 dla programu 4Trans Jak zainstalować MS SQL Server z samodzielną konfiguracją pobrany ze strony Microsoft...
Niepowodzenie aktualizacji bazy danych 4Trans – przyczyny i rozwiązanie Rozwiązanie niepowodzenia aktualizacji bazy danych z powodu błędnie skonfigurowanych ścieżek...
Święto w sobotę – jak poprawnie wprowadzić w 4Transie Zgodnie z art. 130 §2 Kodeksu Pracy każde święto występujące w okresie rozliczeniowym...
Integracja EasyTMS z 4Trans/OCRK Kompleksowy system pozwalający na integrację z programem 4Trans/OCRK...
Integracja TMS Nawigator z 4Trans/OCRK System TMS Nawigator umożliwia integrację z 4Trans/OCRK za pomocą komunikacji dwustronnej, zapewniająca możliwość powiązania kierowców znajdujących się w obu systemach...
Konfiguracja – 4Trans – potrzebne adresy i porty sieciowe do poprawnej komunikacji Krok 8: sprawdź adresy i porty sieciowe potrzebne do poprawnej pracy programu 4Trans.
Integracja 4Trans z GBox Program 4Trans możesz zintegrować z: aplikacją Inelo (GBox) Drive -> w celu importu załadunków i rozładunków (więcej informacji tutaj); Panelem...
Co oznacza niebieski i pomarańczowy pytajnik w kalendarzu ciągłości danych w programie 4Trans? Niebieski znak zapytania podczas odczytu tachografu oznacza brak czynności. Z artykułu dowiesz się, dlaczego taka sytuacja ma miejsce i co zrobić, aby rozwiązać ten problem.