1. Strona główna
  2. 4Trans
  3. Niepowodzenie aktualizacji bazy danych 4Trans – przyczyny i rozwiązanie

Niepowodzenie aktualizacji bazy danych 4Trans – przyczyny i rozwiązanie

W przypadku błędu aktualizacji bazy 4Trans z powodu braku dostępu do ścieżki gdzie jest zapisywana kopia bazy danych, należy skorzystać z poniższych kroków. Według następującej kolejności:

1. Wykonanie kopii bazy danych

Link do instrukcji samodzielnego wykonania kopii bazy danych programu 4Trans.

Wykonywanie kopii bazy danych – ręcznie

2. Aktualizacja bazy danych

Aby przeprowadzić aktualizację bazy danych należy uruchomić plik o nazwie “aktualizacja4T.exe” z parametrem “-ignore”.

Uruchamianie pliku z parametrem:

  1. Wykonaj skrót do pliku “aktualizacja4T.exe”;
  2. Kliknij PPM (Prawy Przycisk Myszy) na skrócie i wybierz: Właściwości;
  3. W polu Element docelowy do ścieżki: “C:\Program Files\INELO*\4Trans\aktualizacja4T.exe” dopisujemy “-ignore” (pamiętaj o znaku spacji przed parametrem – rys. poniżej).

W celu uruchomienia programu 4Trans z pominięciem wykonania kopii bazy danych należy uruchomić program z nowo utworzonego skrótu z parametrem -ignore.

3. Weryfikacja i konfiguracja ścieżek

Po poprawnej aktualizacji programu, należy zweryfikować konfiguracją ustawień ścieżki dostępu do kopi bazy danych, szczegóły można znaleźć w naszym FAQ – Ścieżki programu katalogi pomocnicze/kopia bazy – lokalizacja

Ostatnia aktualizacja 3 listopada 2022

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt