Połączenie paneli
W następstwie połączenia Twojego Panelu GBox Online z panelem innej firmy (“Klienta Udostępniającego”) utworzone zostanie tzw. Konto wspólne.
Jak połączyć Panel GBox Online z panelem innej firmy?
Aby połączyć Panel GBox Online konieczne jest podpisanie przez obie firmy stosownych dokumentów.
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta mailowo lub telefonicznie
- e-mail: bok@inelo.pl
- tel. 22 113 40 60
Przygotujemy dla Ciebie odpowiednie dokumenty i prześlemy mailowo do podpisu.
Przy jakiej umowie mogę połączyć Panel GBox Online z panelem innej firmy?
Przy pełnej wersji Umowy – GBox Light oraz GBox Assist.
Paneli GBox Online nie można połączyć w przypadku Umowy GBox APD, GBox Basic oraz GBox Economy.
Do jakich danych będę mieć dostęp w ramach Konta wspólnego?
Jako Klient Główny będziesz posiadał dostęp do następujących funkcjonalności Panelu GBox Online Klienta Udostępniającego:
- dane pojazdu;
- aktualna pozycja pojazdu;
- historia pojazdu;
- tworzenie linków tymczasowych;
- dane osobowe kierowców: imię, nazwisko, numer telefonu, czas pracy, informacje w przedmiocie Eco-driving (ocena kierowcy, zużycie paliwa, przejechany dystans, przebieg), numer karty kierowcy.
Czy mogę podłączyć dwa czytniki do jednego komputera w panelu łączonym?
Nie – jeżeli korzystasz z usługi Tacho Zdalnie 1.0. Do komputera może być podłączony tylko jeden czynnik z aplikacją. W przypadku połączonych paneli można wymiennie wkładać karty przedsiębiorstwa każdej firmy do tego czytnika.
Szczegółowe informacje na temat instalacji i konfiguracji GBox Autoryzacji znajdziesz tutaj.
Tak – jeżeli korzystasz z usługi Odczyty cyfrowe. Możesz dodać karty kilku przedsiębiorstw i każdą kartę włożyć do osobnego czytnika, kilka czytników może być wtedy podłączonych do jednego komputera. Zalecamy, aby każda z dodanych kart była na stałe włożona do czytnika. Zapewni to ciągłość działania aplikacji oraz prawiłowe pobieranie danych.
Szczegółowe informacje na temat konfiguracji wyboru firm znajdziesz tutaj.
Jak rozdzielić Konto wspólne?
Jeśli chcesz rozdzielić Konto wspólne zgłoś niezwłocznie taką prośbę mailowo do BOK.
W przypadku rozdzielenia Konta Wspólnego, dane historyczne z Systemu GBox zamontowanego w pojazdach Klienta Udostępniającego pozostaną na Twoim Panelu GBox Online, a odłączany Klient Udostępniający nie będzie miał do nich dostępu.