1. Strona główna
  2. 4Trans
  3. Komunikat „Proszę wprowadzić kody odblokowujące”

Komunikat „Proszę wprowadzić kody odblokowujące”

4trans inelo
Co to są kody odblokowujące?

Kody odblokowujące to ciąg cyfr, za pomocą których należy odblokować działanie programu 4Trans po zakupie aktualizacji, rozszerzenia bądź wymiany klucza licencyjnego.

Po zaktualizowaniu programu, zostaje zaprogramowana nowa data gwarancji, nowe licencje, a także blokada na działanie systemu związana z terminem płatności za fakturę.

Kiedy otrzymam kody odblokowujące?

Kody odblokowujące otrzymasz od nas po zaksięgowaniu płatności za fakturę. Wiadomość wyślemy na adres e-mail podany w zamówieniu w temacie:

Odblokowanie programu 4TRANS dla firmy (nazwa Twojej firmy)

Termin wprowadzenia kodów będziesz miał podany na pojawiającym się komunikacie.

Jak wprowadzić kody odblokowujące?

W sytuacji, gdy podczas uruchamiania programu pojawi się komunikat o zakończonej gwarancji i wprowadzeniu kodów odblokowujących:

  • Kliknij Nie na komunikacie i uruchomić program.
  • Przejdź do modułu Pomoc, a następnie O programie.
  • Kody odblokowujące przesłane przez Dział Realizacji wprowadź w okienku Wpisz kody odblokowujące i kliknij Odblokuj.

Jeśli w programie nie jest dostępne pole z możliwością wprowadzenia kodów odblokowujących, sprawdź czy została dokonana aktualizacja klucza sprzętowego.

W razie wystąpienia problemów z uruchomieniem programu do aktualizacji klucza z odblokowaniem programu skorzystaj z poniższego linku:

Aktualizacja klucza licencyjnego

Jeżeli sobie nie poradziłeś skontaktuj się z Działem Serwisu:

  • pod numerem 22 113 40 60
  • mailowo pod adresem serwis@inelo.pl
Zapłaciłem za fakturę a nie otrzymałem kodów odblokowujących, co mam zrobić?

Jeśli nie otrzymałeś kodów odblokowujących mimo opłaconej faktury, w pierwszej kolejności sprawdź skrzynkę spam w celu weryfikacji czy mail z kodami automatycznie tam nie wpadł.

Gdy po weryfikacji nie znajdziesz maila z kodami odblokowującymi, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta mailowo, telefonicznie lub poprzez czat:

  • tel. 22 113 40 60
  • mail: bok@inelo.pl

Wiadomość z kodami prześlemy do Ciebie ponownie na wskazany adres.

Ostatnia aktualizacja 2 lutego 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: