1. Strona główna
  2. fireTMS Mini
  3. fireTMS Mini – jak dodać/edytować uwagi do zleceń oraz faktur?

fireTMS Mini – jak dodać/edytować uwagi do zleceń oraz faktur?

fireTMS

Uwagi do zleceń, faktur, dokumentu potwierdzenia przyjęcia zlecenia to tekst, który będzie widoczny na dole każdej dyspozycji, na dole każdej faktury oraz na potwierdzeniu przyjęcia zlecenia.

Opcja ta jest możliwa poprzez edycję dodanego oddziału (tu znajdziesz więcej informacji nt. jak edytować dane oddziału).

Aby dodać uwagi do zleceń/faktur/dokumentu potwierdzenia przyjęcia zlecenia:

1. Przejdź do zakładki Konfiguracja -> Odział;

2. Kliknij Edytuj;

3. Wybierz Dodaj;

4. Wpisz swoje uwagi:

5. Wybierz język (polski, angielski, niemiecki, czeski, francuski, rumuński, rosyjski, litewski, słowacki):

6. Wpisz treść uwagi:

7. Zatwierdź klikając OK.

Jak edytować uwagi do zleceń i faktur?

Aby edytować dodany wcześniej wpis, po jego zaznaczeniu:

1. Wybierz Edytuj;

2. Nanieś zmiany;

3. Zapisz klikając OK:

Po wpisaniu dodatkowych uwag do zleceń/faktur/potwierdzeń i zatwierdzeniu, będą one drukowane na fakturach/zleceniach/dokumentach potwierdzenia przyjęcia zlecenia w zaznaczonych miejscach:

Ostatnia aktualizacja 14 lutego 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: