fireTMS Mini – jak dodać/edytować uwagi do zleceń oraz faktur?
Zawartość
Ostatnia aktualizacja 14 lutego 2024
Potrzebujesz pomocy?Kontakt
Uwagi do zleceń, faktur, dokumentu potwierdzenia przyjęcia zlecenia to tekst, który będzie widoczny na dole każdej dyspozycji, na dole każdej faktury oraz na potwierdzeniu przyjęcia zlecenia.
Opcja ta jest możliwa poprzez edycję dodanego oddziału (tu znajdziesz więcej informacji nt. jak edytować dane oddziału).
Aby dodać uwagi do zleceń/faktur/dokumentu potwierdzenia przyjęcia zlecenia:
1. Przejdź do zakładki Konfiguracja -> Odział;
2. Kliknij Edytuj;
3. Wybierz Dodaj;
4. Wpisz swoje uwagi:
5. Wybierz język (polski, angielski, niemiecki, czeski, francuski, rumuński, rosyjski, litewski, słowacki):
6. Wpisz treść uwagi:
7. Zatwierdź klikając OK.
Aby edytować dodany wcześniej wpis, po jego zaznaczeniu:
1. Wybierz Edytuj;
2. Nanieś zmiany;
3. Zapisz klikając OK:
Po wpisaniu dodatkowych uwag do zleceń/faktur/potwierdzeń i zatwierdzeniu, będą one drukowane na fakturach/zleceniach/dokumentach potwierdzenia przyjęcia zlecenia w zaznaczonych miejscach: