Dzięki fireTMS w łatwy sposób zapewnisz kontynuację działań rozpoczętych przez nieobecnego pracownika. Poprzez ustawienie zastępstwa, współpracownicy sprawnie przejmą wszystkie jego obowiązki.
Zastępstwo możesz nadać w menu:
1. Konfiguracja -> Mój profil:
2. Po prawej stronie wybierz pole Zastępstwo, następnie wybierz danego użytkownika:
3. Zatwierdź przyciskiem OK:
Po wybraniu zastępcy, osoba ta będzie widziała wszystkie zlecenia, ładunki oraz klientów od osoby, którą zastępuje.
Po zakończeniu zastępstwa, zlecenia będą widoczne tylko dla osoby, do której są one przypisane.
Informacja
Przyjmijmy, że osoba A idzie na urlop i będzie ją zastępowała osoba B.
Osoba B, po wprowadzeniu zastępstwa, widzi wszystkich klientów, ładunki, zlecenia, które osoba A widziała do tej pory.
Osoba B może tworzyć zlecenia i ładunki do bazy kontrahentów osoby A. Domyślnie, nowe zlecenie będzie przypisane do osoby B. Możesz to zmienić podczas tworzenia nowego ładunku oraz zlecenia.
Po zakończeniu urlopu przez osobę A i skasowaniu zastępstwa, wszystko wróci do stanu poprzedniego, tj. osoba A będzie widziała tylko dane, do których jest przypisana; osoba B będzie podlegać tym samym prawom.
Osoba B, po wprowadzeniu zastępstwa, widzi wszystkich klientów, ładunki, zlecenia, które osoba A widziała do tej pory.
Osoba B może tworzyć zlecenia i ładunki do bazy kontrahentów osoby A. Domyślnie, nowe zlecenie będzie przypisane do osoby B. Możesz to zmienić podczas tworzenia nowego ładunku oraz zlecenia.
Po zakończeniu urlopu przez osobę A i skasowaniu zastępstwa, wszystko wróci do stanu poprzedniego, tj. osoba A będzie widziała tylko dane, do których jest przypisana; osoba B będzie podlegać tym samym prawom.