1. Strona główna
  2. fireTMS
  3. fireTMS – jak uzupełnić/edytować dane oddziału głównego?

fireTMS – jak uzupełnić/edytować dane oddziału głównego?

fireTMS

Przed rozpoczęciem pracy z programem, musisz uzupełnić dane oddziału głównego.

Aby to zrobić:

1. Wybierz menu Konfiguracja (to menu jest widoczne tylko dla konta z rolą Administratora. Więcej o rolach kont użytkowników możesz dowiedzieć się tutaj);

2. Kliknij Oddziały;

3. Zaznacz oddział główny i wybierz Edytuj:

4. W zakładce Dane podstawowe uzupełnij wszystkie obowiązkowe pola oznaczone czerwoną gwiazdką:

5. Kliknij OK.

W tym miejscu masz możliwość dodania uwag do zleceń oraz uwag do faktur.

Więcej o dodawaniu uwag tutaj.

Ostatnia aktualizacja 12 lutego 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: