1. Strona główna
  2. Nawigator
  3. Problem z OCP przewoźnika

Problem z OCP przewoźnika

Marcos TMS

Jeśli podczas wyboru przewoźnika na zleceniu zobaczysz poniższy komunikat, sprawdź stan OCP w zakładce Przewoźnik.

Jeśli nie masz takiej zakładki w karcie kontrahenta, możliwe, że nie zaznaczyłeś go jako przewoźnika w zakładce Ogólne -> Dane dodatkowe:

OCP_Przewoźnik

Do ustawień OCP przejdź z zakładki Przewoźnik -> OCP Krajowe/OCP zagraniczne.

Jeśli OCP jest zaznaczone jako zapłacone, sprawdź również zakładkę Archiwalne:

Ostatnia aktualizacja 3 października 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: