1. Strona główna
  2. 4Trans
  3. Niepowodzenie aktualizacji bazy danych 4Trans – przyczyny i rozwiązanie

Niepowodzenie aktualizacji bazy danych 4Trans – przyczyny i rozwiązanie

4trans inelo

W przypadku błędu aktualizacji bazy 4Trans z powodu braku dostępu do ścieżki, gdzie jest zapisywana kopia bazy danych, podejmij poniższe kroki w następującej kolejności:

1. Wykonanie kopii bazy danych

Link do instrukcji samodzielnego wykonania kopii bazy danych programu 4Trans:

Wykonywanie kopii bazy danych – ręcznie

2. Aktualizacja bazy danych

Aby przeprowadzić aktualizację bazy danych uruchom plik o nazwie “aktualizacja4T.exe” z parametrem “-ignore”.

Uruchamianie pliku z parametrem:

  1. Wykonaj skrót do pliku “aktualizacja4T.exe“;
  2. Kliknij prawym przyciskiem myszy na skrócie i wybierz: Właściwości;
  3. W polu Element docelowy do ścieżki: C:\Program Files\INELO*\4Trans\aktualizacja4T.exe dopisz -ignore (pamiętaj o znaku spacji przed parametrem – rys. poniżej).

W celu uruchomienia programu 4Trans z pominięciem wykonania kopii bazy danych, uruchom program z nowo utworzonego skrótu z parametrem -ignore.

3. Weryfikacja i konfiguracja ścieżek

Po poprawnej aktualizacji programu, zweryfikuj konfigurację ustawień ścieżki dostępu do kopi bazy danych, szczegóły można znaleźć w naszym FAQ:

Ścieżki programu katalogi pomocnicze/kopia bazy – lokalizacja

Ostatnia aktualizacja 6 lutego 2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Kontakt

Powiązane artykuły: